PDA

View Full Version: Opgelost 404 volgende post in vreemde taal



moman
28-11-09, 04:55
Ik ben momenteel met behulp van vBSEO'd links op mijn forum.

Wanneer een gebruiker een post in een vreemde taal met behulp van de volledige redactie (niet quick reply) stelt, krijg je een 404 redirect na het (de post wordt nog steeds gemaakt, though). Ik probeerde dit met en zonder HTML opruimen is ingeschakeld, zonder resultaat. Kun je eens een kijkje op dit?

vBET
28-11-09, 20:53
Dit bericht is geschreven in een andere taal. Dit forum gebeurt niet van de beschreven situatie. Dus stuur me een prive-bericht het adres van je forum (en een link naar deze draad), dus ik kan check it out.

moman
29-11-09, 00:47
Ik niet meer heb dit probleem na het uitschakelen van html schoonmaakbeurt vBSEO's. Toch bedankt voor het antwoord!

vBET
29-11-09, 00:49
Ja - dit is zeer belangrijk om geen gebruik van iets dat HTML-commentaren verdwijnt - anders vBET zal informatie over wat er reeds vertaalde (dat wil zeggen door BBcodes lang en langtitle) en welke gebieden moet niet vertaald worden, maar moeten nog opnieuw worden gecodeerd los.

moman
29-11-09, 21:51
Ik heb in plaats daarvan installeerde een mod froum vB.org en stel de uitvoering om 65.000 - deze niet interfereert met vBET zo lijkt het, in tegenstelling tot het systeem vBSEO's, die het verpest.

vBET
29-11-09, 23:36
Ja - vBET maakt gebruik van 1000 uitvoering bestellen, dus als je iets gemaakt wat met de opmerkingen na, dat het geen invloed op hoe vBET werkt.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1