PDA

View Full Version: Opgelost Wissen gast cache geeft deze fout



Simon Lloyd
05-03-11, 12:17
Hallo allemaal toen ik gast bijvangst duidelijk krijg ik deze fouten:
Waarschuwing: Illegale offset type in isset of lege in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 107

Waarschuwing: Illegale offset type in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 109

Waarschuwing: Illegale offset type in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 114

Ik krijg de sam als clearing-database cache!


Enig idee waarom?

Groet,
Simon

kamilkurczak
05-03-11, 14:11
hier heb je een bevestigde oplossing:

Simon Lloyd
05-03-11, 18:10
Ik merk in die thread je zeggen dat het niet een oplossing, het is gewoon verbergt de fout!

Wanneer is de volgende release, dat zorgt voor dit?

kamilkurczak
07-03-11, 09:06
Hallo - warningh van Google - niets slecht, dit is geassocieerd met de server instellingen, maar de nieuwe release-zal elimineren. We zijn in het stadium van het testen van een nieuwe versie. INTRODUCTIE zal zeer binnenkort worden.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1