PDA

View Full Version: Facebook Net als Button



Snake
30-10-10, 16:03
Ik heb nog een Facebook graag knop op mijn site.

Het werkt prima, behalve toen ik als een vertaalde pagina.

De url die wordt weergegeven op mijn Facebook-profiel is altijd de URL van de engels pagina (forum standaardtaal)

Hoe kan ik de knop werk voor vertaalde pagina's.

Hier is de mod details, Facebook "zoals" knop voor vBulletin - vBulletin SEO Forum (http://www.vbseo.com/f2/facebook-like-button-vbulletin-42695/index2.html # post266022)

vBET
01-11-10, 17:20
Wat ik zie is er geen iframe een knop. Beschrijf precies hoe het werkt, is hoe het gepresenteerd op het forum (geef URL waar we het kunnen zien op je forum en vertel welke is het).

Snake
01-11-10, 17:23
lol, de iframe dergelijke knop, waar ben je geweest in 2010 ladingen, dont u weet wat een facebook als de knop is?

Hoe dan ook, niet wat het toe te voegen aan je test site of op vbet, duurt het 2 seconden en veel van uw gebruikers gebruiken het.

vBET
01-11-10, 17:52
Houdt u er rekening mee dat mijn tijd door te brengen in 2010 jaar is mijn persoonlijke ding. Als u verwacht steun die ik stel vragen in plaats van het schrijven van zinnen die niets geeft voor de uitgifte en konden worden behandeld als beledigend antwoord. Wij zijn niet geïnteresseerd in wat naar uw mening moet worden gekend door elk volk op de wereld (voor dit gebruik Members Area - je hebt er Off Topic sub forum), maar in het helpen van je. En voor die we nodig hebben uw antwoorden.

Houdt u er rekening mee dat we niet elke mod die gebruikt wordt door elke van onze klanten te installeren. Gelieve antwoord op vragen, zodat we in staat zullen zijn om de kwestie te analyseren en u te helpen:)

Snake
01-11-10, 18:01
Beschrijf precies hoe het werkt

De code die ik gekoppeld aan, voegt een facebook als knop om het vBulletin forum pagina's, wanneer u erop klikt het toont je graag de VB-pagina en het toont ook op je Facebook profiel.


Het werkt prima, behalve toen ik als een vertaalde pagina.

De url die wordt weergegeven op mijn Facebook-profiel is altijd de URL van de engels pagina (forum standaardtaal)

vBET
02-11-10, 13:17
URL geven waar we kunnen zien op je forum en vertel welke is het

Ik zal me om het te zien en beter te begrijpen. Zie ook links, welke veranderingen, wat niet tijdens de vertaling, etc. Nu ben ik niet in staat te bepalen wat er precies gebeurt. Geef gevraagd gegevens:)

Snake
02-11-10, 13:19
Computer Juice - Forum - Gratis PC Help, IT-ondersteuning en reparaties (http://www.computer-juice.com/forums/)

Je moet om lid te worden en binnen teken

vBET
02-11-10, 13:22
Gelieve PM me toegangsgegevens voor elke test account waarmee ik het te zien (we geen fake accounts te maken op uw klanten forum). Ik ben op het forum op dit moment zodat ik in staat zal zijn om het te controleren snel:)

vBET
02-11-10, 13:48
OK, dus ik ben er. Maar je nog steeds niet geschreven wat moet ik op zoek naar ...

Nogmaals raadpleeg dan ", die een is het" - op welke knop we het over hebben? Wat moet ik op zoek naar niet je forum? Geef mij een stukje tekst, of te beschrijven afbeelding ... Ik zie nu de knop voor het doneren en voor het zoeken ...

Snake
02-11-10, 13:57
De facebook als knop in het midden van het scherm.

http://socialmediaseo.net/wp-content/uploads/2010/07/facebook-like-button.jpg

vBET
02-11-10, 14:55
Ik zie niets van dat alles ... Misschien is het iets anders genereert volgens de gebruiker land. In het midden (tussen Google en de knop voor donatie) Ik zie enkele afbeelding met tekst "Ik hou van dit" in het Pools. Vertel is het dit of iets anders. Als er iets anders - geef mij screen shot van een volledige forum en punt waar het is. Ik zie niet Thung up beeld ...

Snake
02-11-10, 14:57
Ja, dat is een facebook als knop.

Wanneer u erop klikt dat nu leuk vindt op het forum pagina op uw Facebook-profiel.

Behalve dat houdt altijd de engels versie niet de vertaalde URL.

vBET
02-11-10, 15:10
Zoals ik het zie facebook reageert op browser taalinstellingen - Ik zie het in het Pools. Ook na het klikken zie ik inloggen vorm in het Pools. Dus heb je echt nodig heeft de integratie hier? ...

Als u daar willen zetten taal waarde dan moet u eerst controleren wat is de naam van attribuut voor taalcode gebruikt in Facebook. Ook gebruiken ze dezelfde taal codes. Zo ja, dan gewoon in de template waar je toegevoegde iframe veranderen iframe src attribuut-waarde en voeg er taalcode. De waarde wordt opgeslagen door vBET in $ _POST ['taal'] - op de template, gebruik dan $ _REQUEST [taal].

Ook rekening mee dat de inhoud van de iframe niet wordt behandeld als onderdeel van uw pagina door Google robots. Voor robots elk iframe is aparte pagina - elk afzonderlijk kunnen worden geïndexeerd. Dus het indexeren van uw pagina robots geen rekening houden met de inhoud van de iframe - het wordt behandeld als link.

Vertel deed het helpen.

Snake
02-11-10, 15:27
Je begrijpt het niet. Heeft u een Facebook-account? Geen idee wat dit te maken heeft met robots.txt en Google. Het is een facebook als knop, dan wanneer ingedrukt, laat je de website op uw Facebook-pagina, zodat je vrienden dan is het klik en je krijgt het verkeer van Facebook.

Laat het me uitleggen beter;

Ik klik op de knop voor, zoals Spaans (es)



In mijn facebook de link is voor de Engels versie (nl)


vBET
04-11-10, 19:31
Ja - ik heb niet begrepen. Alles wat ik zag was Facebook login pagina die al in het Pools en ik dacht dat je deze vertaling betekenen. Als ik zie dat u wilt Facebook koppelen aan uw vertaalde pagina's te zien. Geef me een moment dat ik weer kijken op deze inbegrepen iframe.

vBET
04-11-10, 19:49
OK zo - u moet deze code te wijzigen (uit vBSEO draad):

$facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
dit een (niet getest):


require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
$facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];

Vertel deed het helpen:)

Snake
14-02-11, 22:52
Ik heb dat te veranderen, maar toen ik een transted url alsof het op mijn facebook pagina als:

Dave houdt van http://www.facebook.com/forums/da/ op facebook.com.

Dit is totaal verkeerd.

Dank.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1