PDA

View Full Version: vBulletin 4.0.7 en de huidige versie vBET



brubros
15-09-10, 21:13
Kunt u bevestigen dat meest recente versie te installeren vBulletin's (4.0.7) is compatibel met de nieuwste versie van vBET?

vBET
16-09-10, 15:33
We gaan testen dit weekend:)

brubros
22-09-10, 06:23
Eventuele update? Sorry dat ik zo graag, maar er zijn twee zeer aantrekkelijke updates / fixes voor CMS in 4.0.7, dat willen we graag in te zetten zodra wij het ontvangen validatie van vBET. Bedankt!

vBET
22-09-10, 14:17
Hi:) Sorry voor de late antwoord. We installeerden in op weekend. Ik bevestig - het werkt prima volgens tests die we hebben gemaakt. Ik heb net weer gecontroleerd CMS onderdelen, als gevolg van uw nota. Vertaalt zich prima:)

brubros
24-09-10, 20:45
Dank je wel!

cesarica
10-12-10, 00:28
UPDATE:

vBET werkt prima met de nieuwste vBulletin version 4.1.0 PL2

kamilkurczak
10-12-10, 08:02
Bedankt voor uw informatie

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1