Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 11

Thread: Obter mensaxe de erro cada movemento temas

Default Obter mensaxe de erro cada movemento temas

Recibe esta mensaxe de erro cada movemento temas

Erro fatal: Call to undefined function vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / usuario / public_html / vBSEO / includes functions_vbseo_createurl.php / na liña 47

Aínda usando a linguaxe por defecto, os fíos son movidos, pero a súa aparencia non como redireccionar para url rewrited novo despois do éxito de mover o fío, aínda con t? Domain.com / showthread.php = 123456 e obter a mensaxe de erro, procure no screenshot

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Parece algún asunto con .htaccess - Facía integración especial alí (PM) así que as vosas regras non son estándares e isto é o asunto (a petición vén sen fóra de seo ficheiro, así que as nosas funcións adicionais non son incluídas e integrado vBSEO o código non é laborábel). Estivemos de acordo por PM que eu aínda traballo naquelas regras (para as vosas páxinas de membro especiais) así que aínda teño detalles de acceso - corrixireino en sitio

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Parece algún asunto con .htaccess - Facía integración especial alí (PM) así que as vosas regras non son estándares e isto é o asunto (a petición vén sen fóra de seo ficheiro, así que as nosas funcións adicionais non son incluídas e integrado vBSEO o código non é laborábel). Estivemos de acordo por PM que eu aínda traballo naquelas regras (para as vosas páxinas de membro especiais) así que aínda teño detalles de acceso - corrixireino en sitio
    ah entón por iso, é ok entón non moi importante / non urxente, por agora, porque os temas son movidos, só reciben esa mensaxe de erro, é máis importante as páxinas membro

este fío resolto

Rexistrado
    Outubro 2009

Grazas polo producto. Eu xa descubrir solución para iso, entón despois de resolver as páxinas membro Vou resolver tamén este problema.

Rexistrado
    Outubro 2009

Esta cuestión parece ser máis doado de resolver o seu caso MemberPages Thant especial. Por iso é resolto agora (eu stil traballar en páxinas membro).

Compracer nota que debido ao voso personalizado .htaccess Gobérnate terá que feita 1 integración adicional paso con vBSEO cada vez fixeches actualizar de vBSEO. Este paso é un máis cambio en ficheiro RAÍZ_de foro/vbseo/inclúe/funcións_vbseo_createurl.php. Entón, cando vai cambiar o ficheiro de acordo con instrucións integración normal, por favor, tamén:
    1. Buscar:
    Code:
    <?php
    2. Engadir despois:
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    Isto resolve o problema con temas que se desprazan

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Esta cuestión parece ser máis doado de resolver o seu caso MemberPages Thant especial. Por iso é resolto agora (eu stil traballar en páxinas membro).

Compracer nota que debido ao voso personalizado .htaccess Gobérnate terá que feita 1 integración adicional paso con vBSEO cada vez fixeches actualizar de vBSEO. Este paso é un máis cambio en ficheiro RAÍZ_de foro/vbseo/inclúe/funcións_vbseo_createurl.php. Entón, cando vai cambiar o ficheiro de acordo con instrucións integración normal, por favor, tamén:
    1. Buscar:
    Code:
    <?php
    2. Engadir despois:
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/../../includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    Isto resolve o problema con temas que se desprazan
    si o seu traballo, moitas grazas

polo que non precisa mudar en negra

Code:
    para o noso propio camiño como
    Code:
    require_once(dirname(__FILE__). '/home/username/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');

Rexistrado
    Outubro 2009

Non mudalo - xa está a traballar solución. Se quere mudalo ao camiño específico no seu servidor, entón basta configurar alí camiño incorporado chea, pero mesmo iso non é necesario aquí.

Michał Lamento só atopei este

Cando vou a AdminCP -> vai a linkbacks moderada ou linkbacks entrada ou páxina linkbacks saída, pero eu só obter esta mensaxe de erro:

Warning: require_once (/ home / usuario / public_html modcp / / includes / functions.php) [function.require-Once]: failed to open stream: Ningún tal arquivo ou directorio en / home / usuario / public_html / includes / init.php na liña 155

Erro fatal: require_once () [function.require]: Failed Opening required '/ home / usuario / public_html / modcp / includes / functions.php "(include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / usuario / public_html / includes init.php / on line 155

Se eu eliminar esta liña os linkback páxina é aberta de novo normal, polo que a súa busca facer un camiño errado característica vBSEO

Code:

pode facer a liña máis perfecta de novo? se non, se cadra eu vou usar se non condicional para os páxina linkbacks como

Code:
    if (THIS_SCRIPT != 'scriptname') {
    }
    Último editado por basketmen; 23-09-10 en 13:27.

Rexistrado
    Outubro 2009

Esta solución non estaba preparado para traballar en AdminCP só en páxinas do foro. Ten que engadir condición que vai cambiar de camiño en caso de AdminCP, ou será que non basta engadir este ficheiro vBET entón.

comezouse iso aquí é o que fago

-? No arquivo vbseo_moderate.php despois <i php engadir este
    Code:
    define('THIS_SCRIPT', 'vbseo_moderate');
    - Entón en functions_vbseo_createurl.php i wrap seu código con se non condicional

Code:
    if (THIS_SCRIPT != 'vbseo_moderate') {
    }

o seu traballo agora se alguén precisa del tamén

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema