Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 3 de 3

Thread: Problema de instalación con vBSEO

Default Problema de instalación con vBSEO

1. Eu estou usando vBSEO 3.2.0, non podo atopar este código dentro do arquivo functions_vbseo_createurl.php como instrución en readme.html:

$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

i xa busca dentro de todos os ficheiros vBSEO tamén, pero aínda non podo atopalo

por favor me axude, me aviso se precisa de detalles do meu ftp e outros

2. Hai aínda ningunha solución aínda así non ten que desconectar "Substituír o contido 'Keywords META'?" para a linguaxe estándar Como antes de utilizar vBET? Como utilizar condicional quizais no vbseo ficheiros

Caras podo conseguir soporte aquí, por favor realmente precisan de axuda aquí

i xa comprou vbet máis de 24 horas por ir, pero aínda non podo instala-lo por mor do problema anterior

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi

1. Por favor, actualice o seu vBSEO. Está a utilizar a versión antiga.

Coa súa versión aínda pode usar vBET, pero non vai ser integrado con vBSEO, polo que as conexións non serán traducidos. Todas as funcións vBET outros funcionará ben.
    Tamén podes mirar ti para código que é responsábel neste vello vBSEO versión para conseguir títulos de fío e substituílo appropriatelly se non queres actualizar vBSEO. Cando pista podo dicir para mirar onde é utilizado función vbseo_thread_seotitle. Compracer nota que máis vello vBET as versións traballaba con vBSEO 3.2.x (Cando recordo o noso foro traballaba en 3.2.2) e procedemento de integración era diferente, mais neste momento non traballará, así que non te podo dar instrucións de integración vella. vBSEO Mudou o seu código e tamén vBET fixo, así que a integración tamén tivo que ser mudada.
    Acaba de comprobar e en vBSEO 3.2.2 código podes atopar:
    Code:
    $vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
    Entón, só tes vello de máis - versión non soportada. Por favor, actualice ou usa vBET sen tradución esta (mellor non para o seu SEO), ou atopar o código que debe ser cambiado e cambialo.

2. Neste momento, esta opción ten que ser apagado. Ten en conta que non vai influír no seu SEO, porque os motores de busca simplemente ignora palabras clave meta tag e usa o contido da páxina real para Indexing.
    Último editado por vBET; 02-09-10 en 22:45.

Tags para este tema