Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Pedir axuda para a linguaxe estándar

  1. #1

    Question Pedir axuda para a linguaxe estándar

    Realmente bo produto. Grazas de novo por este hack.

    Eu teño de axuda ou ten unha proposta a facer. Para novos usuarios do foro, todo ben, xa que ten un campo para seleccionar a súa lingua estándar, pero para todos os usuarios existentes, non hai valor definido, el só pon "non existe". Podería darme unha consulta para realizar, a fin de poñer automáticamente o idioma por defecto en vez de "Non definido" (no meu caso é francés para o valor por defecto)? Isto porque, aínda que por unha discusión sobre o foro dicindo aos usuarios ir modificar a súa información, moitas delas non vai ler ese segmento.

    Sería bo se podo cambiar isto automaticamente para os meus usuarios existentes.

    Grazas.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Non tes que pór default lingua para os vosos usuarios. Se ningún default a lingua é posta, entón vBET supón que é mesmo como lingua de foro e tomar ningunha acción cando as mensaxes novas están vindo (causa aqueles son en lingua de foro)

  3. #3

    Default

    OH, non sabía sobre iso, desculpe. Grazas pola súa resposta.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Non hai ningún problema - eu estou aquí para axudar Pregunta cando necesites. Tamén para novas ou integracións
    Grazas.
    Último editado por vBET; 16-11-09 en 21:50.

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •