Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: distintas linguas que non foron transmitidos correctamente

  1. #1
    Membro
    Rexistrado
    Abril 2010
    Posts
    59

    Default distintas linguas que non foron transmitidos correctamente

    Eu teño un amigo que fala unha das linguas do meu sitio e el di "non traducido súa correcta en todo".

    Este é o Google falla de software ou transmisor vbet?

  2. #2
    vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    1,000

    Default

    esta é a tradución do google. vBET está a traballar no motor google.
    por favor, ténteo de comparar unha tradución google con tradución de sitio con vBET.

  3. #3
    Membro
    Rexistrado
    Abril 2010
    Posts
    59

    Default

    Ok así que eu considero que un gran negocio dende que o que este produto ten todo que ver! Entón vbet é inútil para traducións verdade. É esta unha afirmación correcta?

  4. #4
    vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010
    Posts
    1,000

    Default

    vBET base na tradución google. Como vostede sabe, o Google tenta facer todo do xeito máis preciso posible. Esta é unha tradución automática e non podemos prometer que todo estará ok.

    Se usar todos os idiomas soportados polo vBET ten contido 50 veces máis, moito máis tráfico na súa Foum.

    Nós, e todos os nosos clientes teñan éxito traballo na tradución, e as nosas páxinas son visitados por persoas do mundo. O noso foro é demostración en vivo - podes probalo.
    Aquí presentamos os sitios web dos nosos clientes - podes probalo: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php.

    Claro que pode aks nosos clientes sobre a opinión dos nosos porduct.


  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por hotslot View Post
    Ok así que eu considero que un gran negocio dende que o que este produto ten todo que ver! Entón vbet é inútil para traducións verdade. É esta unha afirmación correcta?
    Non en todos. Estamos ofrecendo aquí apoio ás persoas que están escribindo para nós en moitas linguas e entendemos un ao outro perfectamente. Só tes que ir ao redor no noso foro e vai atopar moitas discusións feitas en diferentes idiomas. Discusións que rematar con cuestións resoltas. Entón, no noso foro vBET fixo o seu traballo perfectamente.

    Teña en conta que Google calidade da tradución pode variar entre diferentes linguaxes e mesmo entre os distintos ámbitos mesma lingua. Aínda - traducións Google facer mellor e mellor cada día Claro - todo o mundo ten dereito a ter a súa propia opinión e que tantas persoas na Terra - sempre haberá opinións diferentes

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •