Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Cales mods debe ser apoiada por vBET?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Cales mods debe ser apoiada por vBET?

A mellor resposta é - pode

Por suposto, moitos mods non necesita de ningunha integración. Pero cada un mod que permitirá a escribir algúns tipos de mensaxes, ou vai utilizar títulos post vai ter algún de integración.

Mods que pensas que debe integrarse en primeiro lugar?

Darnos unha pista e o voso foro serán plenamente integrado con vBET moito máis rápido!
    Último editado por vBET; 16-11-09 en 22:42.

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Moitas grazas que está integrando o con vBADynamics. Eu uso el no meu foro, que probablemente xa viu. Eu intento ir nesa sección con tradución en mais el retorna-me de volta á páxina de inicio. Eu ía lle preguntar sobre isto, pero era moi preguiceiro e esqueceu. Teño preto de 250k + pos en que mod así sería óptimo se isto pode ser integrado con vBET.

Tamén quere suxerir PhotoPost PHP Galería de compartir foto con vBulletin Foro de Integración. Así, hai unha morea de fotos alí, pero quero membros, polo menos, ser capaz de ler comentarios na súa propia lingua. Actualmente, el redirecciona de volta a páxina de inicio se eu tentar ver traducións.

Moitas grazas!

Gustaríame ter ese hack para ser apoiado: Cyb - ChatBox

Iso estaría ben se todo o contido de mensaxes sería traducido tamén. Non sei se é posible, pero eu estou pedindo.

Membro
    Rexistrado
    Novembro 2009

Cyb - Advanced Statistics

Membro Junior m_k's Avatar
    Rexistrado
    Decembro 2009

ten o mod instalado e funcionando, pero non está claro se hai algunha maneira de ter que traballar cos meus dous plugins principal, PhotoPost vBGallery v2.5 e v3.2.0 vBadvanced Directorio de ligazóns

Alguén ten algunha sorte con un deses aínda?

Membro Junior
    Rexistrado
    Outubro 2009

vbadvertise, e todos os produtos fabricados pola vbcredits. eu creo que como unha empresa que ha beneficiar de atopar socios estables no ecosistema vBulletin para traballar. eu creo que vbcredits pode caber a conta, eles estiveron en todo por un tempo agora e facer gran produtos. o módulo de publicidade, en particular, a demanda a ser traducido.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

vbolg versión 2.0.2 e por riba
    tamén
    ese addon grande:
    Ligazóns e Descargas Xestor
    Ligazóns e Descargas Manager - Foro vBulletin.org

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Ola, os mods principais que usan son:
    créditos VB deluxe
    VB bookie
    PhotoPost pro-me ver que funciona! Grande
    Torneos e escaleiras
    micro boletín

Eu tiña con eles, pero non pode usar os enlaces aquí. Funcionan estes todos os grandes con VB Enterprise? Se é así, vou mercar VB empresa hoxe!

Ops desculpe, eu uso vBulletin 4.0.5
    Último editado por El Caballo; 18-09-10 en 14:45. Motivo: Eu uso vBulletin catro pena

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por El Caballo View Post
    Ola, os mods principais que usan son:
    créditos VB deluxe
    VB bookie
    PhotoPost pro-me ver que funciona! Grande
    Torneos e escaleiras
    micro boletín

Eu tiña con eles, pero non pode usar os enlaces aquí. Funcionan estes todos os grandes con VB Enterprise? Se é así, vou mercar VB empresa hoxe!

Ops desculpe, eu uso vBulletin 4.0.5
    Oi Ten en conta que apoiamos vB4 Mesmo con publicación Suite (para blogs e CMS tamén!)

Sobre os seus plugins. Non podo dicir definitivamente neste momento fai todo funcionará sen adicional de integración, pero por favor teña en conta que a maioría dos plugins funciona sen os medidas adicionais de integración. Integración adicional é necesaria só en casos especiais, como páxinas completamente xerado polo mod que non admite global_complete gancho, ou mod que crea páxinas fóra do directorio rexistro URL.

Tamén só podes comprobar fai moi os asuntos aparecerán por utilizar vBET versión libre. É moito máis lento, mais mostrará fai os asuntos existe. E despois que podes comprar versión paga máis rápida con parcela de características adicionais

Tags para este tema