Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Vilka mods bör stödjas av vBET?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default Vilka mods bör stödjas av vBET?

Det bästa svaret är - alla möjliga

Naturligtvis många mods inte behöver någon integration. Men varje mod som gör att skriva en del typer av meddelanden, eller kommer att använda efter titlar kommer att behöva lite integration.

Vilka mods tycker du att vi ska integrera först?

Senast redigerad av vBET; 16-11-0922:42.

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Tack så mycket att du integrera den med vBADynamics. Jag använder den på mitt forum, som du förmodligen redan sett. Jag försöker att gå i det avsnittet med översättning på, men det återkommer jag tillbaka till hemsidan. Jag tänkte fråga dig om det men var för lat och glömde. Jag har ungefär 250k + inlägg i det mod så skulle vara bra om det kan integreras med vBET.

Jag skulle också vilja föreslå PhotoPost PHP Photo Sharing Gallery med vBulletin Forum Integration. Nåväl, det finns många bilder där, men jag vill medlemmarna att åtminstone kunna läsa kommentarer på sitt eget språk. För närvarande omdirigeringar tillbaka till startsidan om jag försöker visa översättningar av den.

Tack!

Jag vill ha detta hack för att få stöd: CYB - Chattruta

Det skulle vara trevligt om alla meddelanden innehållet skulle översättas också. Jag vet inte om det är möjligt men jag frågar.

CYB - Avancerad statistik

Junior Member m_k's Avatar
    Reg.datum
    Dec 2009

fick mod installerad och fungerar, men inte klart om det finns något sätt att få det att fungera med mina två plugins, PhotoPost vBGallery v2.5 och vBadvanced Länkar Directory v3.2.0

någon annan har någon tur med någon av dessa ännu?

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

vbadvertise, och alla de produkter som tillverkats av vbcredits. Jag tror att när ett företag du kommer att gynnas av att hitta en stabil partner i vBulletin ekosystemet att arbeta med. Jag tror vbcredits kan passa räkningen, de har funnits ett tag nu och göra bra produkter. reklam-modulen i synnerhet kommer att efterfrågas som ska översättas.

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

vbolg version 2.0.2 och högre
    också
    denna stora addon:
    Länkar och nedladdningar chef
    Länkar och nedladdningar Manager - vBulletin.org Forum

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Hej, det viktigaste mods vi använder är;
    Vb krediter deluxe
    Vb bookie
    PhotoPost pro-Jag ser det fungerar! Stora
    Turneringar och stegar
    mikro nyhetsbrev

Jag hade kopplingar till dem, men kan inte använda länkarna här. Har alla dessa fungerar bra med VB Enterprise? I så fall kommer jag köpa VB Enterprise idag!

Oj förlåt, jag använder vBulletin 4.0.5
    Senast redigerad av El Caballo; 18-09-1014:45. Anledning: Jag använder vBulletin 4 sorry

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av El Caballo View Post
    Hej, det viktigaste mods vi använder är;
    Vb krediter deluxe
    Vb bookie
    PhotoPost pro-Jag ser det fungerar! Stora
    Turneringar och stegar
    mikro nyhetsbrev

Jag hade kopplingar till dem, men kan inte använda länkarna här. Har alla dessa fungerar bra med VB Enterprise? I så fall kommer jag köpa VB Enterprise idag!

Oj förlåt, jag använder vBulletin 4.0.5
    Hej. Observera att vi stöder VB4 Även med Publishing Suite (så bloggar och CMS också!)

Om din plugins. Kan inte säga definitivt just nu gör allt kommer att fungera utan ytterligare integration, men observera att de flesta plugins fungerar utan ytterligare integration steg. Ytterligare integration krävs endast i särskilda fall, som sidor helt genererad av mod som inte stödjer global_complete krok, eller mod som skapar sidor utanför forumet katalog i webbadressen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •