Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 28

Thread: vBET e vBulletin 3,6

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Axudar a liberar? Cando eu pago 30 dólares nunca dixo nada sobre un negocio de unha vez, a diferenza aquí é unha copia da súa resposta PM (censurado, claro) que afirma claramente que me daría a corrección en cada actualización:

Estas son as súas palabras:
    Vou prepara-lo documento especial con medidas necesarias Despois de que cada un actualiza(claramente significa futuro vBET versións) Para integrar con vbulletin 3.6 -> En sinxelo inglés isto significa que en cada vBET actualiza tiven que seguir o voso documento especial para integración con vBulletin 3.6.

Eu estou esperando a corrección etapa 2 como pago.
    Último editado por mario06; 19-08-10 en 08:43.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Michał como escribiu - non podemos reproducir-lo e aínda precisan de acceso a FTP AdminCP e por iso, se pode - AM para min ou vBET

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Seguín a guía enriba ao pé da letra, as bandeiras están aí, pero invisibilidade pero cando pasa o rato sobre el que si en pl ECC ... como eu dixen as bandeiras non están mostrando.

Esta é a única diferenza que notei entre ans 3.3.4 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Como podes ver algo nesta área ten claramente cambiado me causando problemas

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    Axudar a liberar? Cando eu pago 30 dólares nunca dixo nada sobre un negocio de unha vez, a diferenza aquí é unha copia da súa resposta PM (censurado, claro) que afirma claramente que me daría a corrección en cada actualización:

Estas son as súas palabras:
    Vou prepara-lo documento especial con medidas necesarias Despois de que cada un actualiza(claramente significa futuro vBET versións) Para integrar con vbulletin 3.6 -> En sinxelo inglés isto significa que en cada vBET actualiza tiven que seguir o voso documento especial para integración con vBulletin 3.6.

Eu estou esperando a corrección etapa 2 como pago.
    Iso non é verdade. Pagou por servizos de integración e este servizo foi entregado. Tamén - por favor, deixe de intentar manipular o noso equipo. Todo o texto que está mostrando, isto significa que tras a actualización vai eliminar as nosas mudanzas e ten que facelo de novo, se non, simplemente volver ao código estándar. Non significa que nós garante que vai funcionar en outras versións. Non podemos garantir iso, porque non soportados vB 3.6.

Se queres citar publicamente a nosa conversa privada que é o que escribín antes que paga:
    Acaba de entrar e primeiro que vin é que ten a versión vBulletin non soportado - vBET3.x é oficialmente soportado na versión 3.8 vBulletin. Ten 3,6 ... Polo tanto, non hai ningunha erro vBET.
    De calquera xeito - aínda que non necesita gastar nin un minuto para que o importante que apenas verificalo. Se eu poderei atopar rápida de problemas, entón non hai problema. Se non, aconsella a:
    - Actualización vBulletin (mellor)
    - Ou só desactivar todos os hoks vBET para arquivo e queda sen tradución páxinas de arquivos
    - Ou comprar servizo de integración por US $ 30, broca, porque é na versión Non é vBulletin non podemos asegurar que aínda será capaz de facelo funcionar (Nós simplemente non sabemos que a versión e que é compatible alí).

Tamén por favor dar acceso FTP agora. Eu teño comprobar que a súa versión aínda soporta todos os ganchos.
    Eu coloque un texto en vermello - así como fai iso, para pagar a súa atención sobre ela. Todo o texto en negra tamén foi ousado na miña PM.

Vostede non paga para obter instruccións - eu escribín e publicalos porque eu quería facer, e eu escribín o texto que está a apuntar cara despois que paga para o servizo de integración - por iso, non manipular o noso persoal intentando convencer de que era parte de acordo. Contrato integral está no texto que está por riba. Aínda invitado a escribir grazas por vós neste segmento, porque non lle gustou a idea que eu escribín estas instrucións.

Teña en conta: xa ten o que pagou. Ten integración e as páxinas de arquivo estaba a traballar na medida era posible para vB 3,6

Agora ofrecémoslle apoio libre, aínda que non temos que facer iso - vB 3.6 non é máis novas e será oficialmente soportados. Se queres que a xente resolver o problema - por favor, detalles de acceso PM, como fixo antes.

Ofrecémoslle soporte gratuíto para este problema, aínda que non hai que facelo. Fixemos isto para o inicio desta cuestión. Non sabemos o que estás a realizar aquí por negarse a aceptar o noso apoio e na mesma hora pedindo de novo para el, berrando e apuntando a algún texto vermello en forma moi manipuladora, pero teña en conta que a declaración fora nesta edición é oficial e final: vBET 3.x Oficialmente apoia vBulletin 3.8. Versións anteriores vBulletin non son propiamente soportados. Nós ofrecémoslle apoio e vontade de solucionar este problema de forma gratuíta. Non atopamos ningunha alegría en xogo estraño que xoga aquí. Xa envíanos o acceso unha vez e nós decidimos o problema de acordo co servizo de integración que pagou - só facelo de novo e imos facelo por ese tempo libre, aínda que está a usar a versión vBulletin que non é oficialmente soportado. Esta oferta está dispoñible ata o 25 deste mes. Logo deste día, deixará de ofrecer-lle servizo de balde neste caso. Podes levalo ou rexeitala la - é a súa propia elección. E só vostede é responsable polas súas propias decisións. Nós realmente queremos axudar moi forte, pero non somos capaces de facelo contra a súa vontade propia.
    Último editado por vBET; 21-08-10 en 16:21.

Rexistrado
    Outubro 2009

Seguín a guía enriba ao pé da letra, as bandeiras están aí, pero invisibilidade pero cando pasa o rato sobre el que si en pl ECC ... como eu dixen as bandeiras non están mostrando.

Esta é a única diferenza que notei entre ans 3.3.4 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Como podes ver algo nesta área ten claramente cambiado me causando problemas
    #Ningún podemos non sen vivente vB 3.6 caso con vBET instalou alí. Non podemos adiviñar como olladas vB 3.6 código e como el behave despois de que algúns cambios. Necesitamos comprobalo e velo vive, e podemos non el encima os nosos foros, porque non temos tal versión vella e non oficialmente apoialo. Tamén compracer nota que o cambio describes foi feito debido a bug informe - anteriormente enlaza ao CSS era en sección de HTML incorrecto. Se xusto queres telo laborábel - compracer xusto desfacer este cambio que ti noticed. Se quérelo para traballar con estrutura de HTML adecuado - necesitamos acceso ao voso foro e comprobar a posibilidade para pór o noso interior de vínculo de HTML cabeza sección.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Iso é o que escribiu antes engadindo a corrección:

Acaba de entrar e primeiro que vin é que ten a versión vBulletin non soportado - vBET3.x é oficialmente soportado na versión 3.8 vBulletin. Ten 3,6 ... Polo tanto, non hai ningunha erro vBET.
    De calquera xeito - aínda que non necesita gastar nin un minuto para que o importante que apenas verificalo. Se eu poderei atopar rápida de problemas, entón non hai problema. Se non, aconsella a:
    - Actualización vBulletin (mellor)
    - Ou só desactivar todos os hoks vBET para arquivo e queda sen tradución páxinas de arquivos
    - Ou comprar servizo de integración por US $ 30, broca, porque é sobre non a versión vBulletin soportado non podemos asegurar que aínda será capaz de facelo funcionar (simplemente non sei que versión e que é compatible alí).

Tamén por favor dar acceso FTP agora. Eu teño comprobar que a súa versión aínda soporta todos os ganchos.

Iso é o que escribiu logo aplicar a corrección, o que significa despois do PM arriba e afirma claramente -> Preparareiche/Preparareite documento especial cos pasos necesarios após cada un actualizan para integrar con vbulletin 3.6 -> En sinxelo inglés isto significa que en cada vBET actualiza tiven que seguir o voso documento especial para integración con vBulletin 3.6. Polo tanto, non reformular todo de xeito que parece en liña recta para ti, porque o idioma inglés non é unha teoría.

Eu non podo dar logins meu servidor por razóns de seguridade e de novo eu non sei por que non me pode enviar o arquivo hook.php para facer a carga para o servidor de min mesmo.

Rexistrado
    Outubro 2009

Que acaba de repetir o que a min ea ti xa escribiu. Iso xa foi discutido e xa foi explicado - por favor, teña en conta que escribir unha mensaxe mesmo é considerado como spam. Se só quere escribir de novo a mesma cousa, teremos que comezar a eliminar eses avisos, porque aquelas feitas de lixo só para os futuros usuarios. Este é un lugar público e spam non se admite. Por favor, lea de novo aquí a súa mensaxe:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4533
    ea miña resposta aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4578

Tamén xa foi contestada para cuestionar por que non podemos simplemente fixo a modificación e enviá-lo para ti - vexa aquí:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4579

Tamén vale lembrar que xa envíanos unha vez máis o acceso detalles do seu foro, entón o argumento sobre a razón de seguridade é difícil de crer. E desde o inicio do uso de vBET sabe que está a usar o en versión non soportada vBulletin - cada cuestión no seu foro vai esixir o noso acceso non (se imos apoialo, porque non temos a).

Como escribín - Non entendo que tipo de partido que están xogando, rexeitándose a nosa axuda libre e na demanda mesmo tempo, pero estamos tentando iso. Ten solución - darnos detalles de acceso, como fixo antes. Se non queres a nosa axuda - é a súa elección. Por causa da súa actitude estraña e cinto de tempo, repetindo o mesmo en círculo, fixemos esa proposición limitado - vexa potes anterior. Estamos moi felices en axudar - pero non pode facelo contra a súa vontade propia.

Ten en conta que este fío é considerada como rematada. A non ser que teña algo novo para escribir, por favor, non spam. Nós lles demos solución - soporte gratuíto no seu foro e resolver o problema. Toma-lo ou non - a súa elección. Ten en conta que seremos moi felices en axudar

eu estou usando VB 3,6 tamén, aquí é o que fago para o arquivo VB traballando moito, só quero compartir-lo, se alguén pode facelo máis perfecto por favor comparta-lo tamén

1. Fixación das bandeiras no arquivo
    , Se as bandeiras non amosando nas súas páxinas de arquivo, use este paso

visita o Panel de admin -> Extensións e Productos -> Extensión Manager -> busca de plugin "bandeiras utilización de arquivo" sen comiñas

atopar

Code:
    $metatags .= '

substituír vBulletin Empresa Translator (vBET) - Categoría vBulletin co seu camiño foro, as bandeiras non mostrar por que as imaxes erróneas pathor porque o cartafol de arquivo rewrited tamén en vBSEO, polo que estamos fixando-o aquí

Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

agora reload e verifique o arquivo, as bandeiras deben ser demostrou nas súas páxinas de arquivos moi

2. Se usa páxina de arquivo usando rewrited vBSEO, eo enlace na páxina de arquivo traducido é enlace incorrecto pode resolve-lo tamén

para conexión mal exemplo coma este, só pode ir de erro Páxina non atopada

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    a súa debe ser así, por riba url falta un nome de cartafol da negra abaixo, algunhas persoas que usan / Archive / Ou / Sitemap / nome do cartafol ou nome do cartafol outros

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html

para corrixir iso podemos utilizar vBSEO CRR

ir ao seu vbseocp.php -> Custom Regras Rewrite -> engadir esta liña (na parte inferior da columna CRR) se o nome do cartafol do ficheiro usando / archive / como esta http://www.domain.com/forum/archive/

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'

a súa carpeta de arquivos usando / sitemap / nome do cartafol como esta http://www.domain.com/forum/sitemap/ basta cambiar o nome do cartafol

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'

iso vai facer o truco, pode utilizar para vbet VB 3,6 páxinas de arquivos

3. Se recibe mensaxe de erro como esta na parte superior da páxina de ficheiro nalgún momento (isto non está relacionado, ou porque o paso 2 anterior)

Atención: filemtime () [function.filemtime]: stat fallou por [camiño] vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html / en [camiño] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php na liña 53

utilizar este meto instrución, Eu uso el e as súas obras
    Último editado por basketmen; 09-09-10 en 00:19.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

@ Michael
    Non está terminado porque decidiu iso, é cando termine de resolver o problema.
    Regards

@ Basketman
    que fixo iso só? Isto é óptimo vou probalo en poucos días seguintes e que sabe.
    Compañeiro relación

PS. Teño desprezo todo no primeiro post e simplemente facer o seu modding?
    Eu só fago os 2 primeiros pasos dende que eu non teño vBSEO?
    Último editado por mario06; 10-09-10 en 16:06.

@ Michael
    Non está terminado porque decidiu iso, é cando termine de resolver o problema.
    Regards

@ Basketman
    que fixo iso só? Isto é óptimo vou probalo en poucos días seguintes e que sabe.
    Compañeiro relación
    i só usando o código de fixación xa neste segmento e outro foro e ten moitas probas

i xa usalo por uns días eo seu aínda está a traballar, am me se precisa da miña url

PS. Teño desprezo todo no primeiro post e simplemente facer o seu modding?
    Eu só fago os 2 primeiros pasos dende que eu non teño vBSEO?
    ah isto pode ser caso diferente, o problema no.1 e 2 i get creo causada por vBSEO, porque vBSEO rewrited miñas páxinas de arquivos

podes probar código Michał primeiro, se non o seu traballo, proba o meu, probalo coa súa experiencia, e asegúrese de que ten copias de seguridade de arquivos para restaurar, se non o ficheiro editado traballar
    Último editado por basketmen; 10-09-10 en 16:12.

Tags para este tema