Hai moitos lugares onde nomes son mostrados. Se atopou un dos lugares onde nomes aínda son traducidos - por favor, informa-nos aquí
Hai moitos lugares onde nomes son mostrados. Se atopou un dos lugares onde nomes aínda son traducidos - por favor, informa-nos aquí
Agora é difícil entender - username estraño non será traducido. Pero hai algunhas áreas onde é posible que os nome de usuario será aínda traducido. Se eu atopar tal lugar vou traballar nel
Último editado por vBET; 13-10-09 en 15:59.
O meu nome de usuario están traducidos en todas partes, quen está en liña, mensaxes, etc
Último editado por vBET; 08-11-09 en 01:46. Motivo: BBCode mal
Está a utilizar algún mod que elimina comentarios? ...
Vexa a seguinte:
http://www.vbenterprisetranslator.co...t.html # post213
Se ten traducido en todas partes, entón eu asumo que está a usar tales mod.
Hmm Sentímolo eu non sei que "eliminar comentarios" significan. Pode explicar ou dar un exemplo de tal mod un? Podemos construír unha lista de mods que tamén "eliminar comentarios".
vBET emprega comentarios HTML para definir cales partes da súa páxina de resultado non debería ser traducido. El simplemente pon texto, entre:
<!--START vBET NOT TRANSLATED AREA-->
e
<!--END vBET NOT TRANSLATED AREA-->
Entón, se está a usar algún mod que limpa comentarios HTML, logo resultado que trata plugin vBET final (é este un para global_complete gancho) é, sen esta avisos e vBET está traducindo todo - así como era de comandos.
Entón, por favor atopar o mod que é eliminar comentarios HTML e desactivalo-lo ou para o seu plugin usando global_complete gancho, establecer a orde de execución para 1001. Vai facer todo por Admin CP.
Se precisa de máis consellos é só me avisar terei pracer de axudar
Intento desactivar todos os plugins gancho global_complete (excepto vBET e vBSEO por suposto), pero inda traduce.
Vou ter que pasar por cada produto agora e desactivalo lo un por un para atopar o culpable.