Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 26

Thread: Tradución do título abreviado en vBadvanced (temas máis recentes)

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Exclamation Tradución do título abreviado en vBadvanced (temas máis recentes)

Esta é a temas recentes en vbadvanced, o post foi escrito totalmente en francés e traducido en italiano, pero como podes ver na foto do título non está completa e debían ser: Wii Cambio 04.03

Eu non teño ningunha carta / limitacións palabra en vBadvanced en realidade 57 letras en títulos son moi comúns no meu foro.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Moi probablemente marcou letras máxima moi curto para o título alí (se o é configurable). Entón o que pasa é que vbadvanced cortar o título para a partir de (espazos engadido para evitar a avaliación):
    [L = angtitle fr] Wii [/ l angtitle]
    deixou só
    [L = angtitle fr] W. ..

e vBET recoñece langtitle roto así que rematar e traducir. E tradución de Google para francés W. .. parece ser: W. ..

Iso é o que máis probablemente ocorre. Se é así - así que non hai ningunha erro. vBET só funciona ben, e só cortar título a curto prazo. Verifique outros títulos longos e contar con cantos sinais eses son cortadas, ollar tamén para a configuración deste tamaño (ou pedir o equipo de VBA).

Por favor, confirme se é a explicación axeitada e precisa da nosa axuda futuro nesta edición

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

O problema é Vbet, aquí está o exemplo de antera vBets auto traducido e un estándar:

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    O problema é Vbet, aquí está o exemplo de antera vBets auto traducido e un estándar:

Teña en conta que [l = angtitle fr] ten 14 signos, así que ter [l = angtitle fr] i. .. fai 15 carácteres de título orixinal

No seu título: [Guida] Desbloqueo de balde e... se non contar [Guida] (Pode ser un prefixo non o título), entón o título queda-lle 13 caracteres. Non sei por que non 15 - quizais algoritmo leva algún extra para prefixos.

Para min parece que situación descrita antes. Pero podemos facilmente comprobar iso. Por favor:
    1. Arquivo aberto / Includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Buscar:
    PHP Code:
    $output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true); 
    3. Coméntase lo - así substituír a:
    PHP Code:
    //$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true); 
    4. Subida de arquivos ao servidor e comprobar a súa páxina non traducida, cando velo (estar rexistrado no caso de caché invitado utilizado)

Por favor, diga como se ve despois. Despois de que desfacer o cambio.
    Último editado por vBET; 25-06-10 en 22:25.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

No seu título: [Guida] Free Unlock e. .. se non conta [Guida] (pode ser un prefixo non o título), entón o título queda-lle 13 caracteres. Non sei por que non 15 - quizais algoritmo leva algún extra para prefixos.
    [Guida] non é un prefixo que forma parte do título que ten 57 caracteres incluíndo espazos.

Teña en conta que [l = angtitle fr] ten 14 signos, así que ter [l = angtitle fr] i. .. fai 15 carácteres de título orixinal
    14 caracteres (BBcode)
    +
    10 caracteres, incluíndo espacios (título)
    =
    24 caracteres (totais)

entón o problema está na vBet

1. Abrir ficheiro / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Buscar:
    PHP Code:
    $ Output = vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
    3. Coméntase lo - así substituír a:
    PHP Code:
    / / $ Output = vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
    4. Subida de arquivos ao servidor e comprobar a súa páxina non traducida, cando velo (estar rexistrado no caso de caché invitado utilizado)

Por favor, diga como se ve despois. Despois de que desfacer o cambio.
    Vou ter que agardar a que outro thread auto traducido aparece

Rexistrado
    Outubro 2009

Só fixo algunhas post-exame, é dicir, copia este que describiu no inicio.

Por favor, fixo esta confirmación - imos pedirlle detalles de acceso, comprobar-la e resolver cando teremos a confirmación de que non é só a franxa título a valorar moi curto

Rexistrado
    Outubro 2009

Aínda á espera de confirmación

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

non traballo, digamos que antes eu teño I. .. agora eu recibín [L = angtitle sk] I. ..
    Último editado por mario06; 07-07-10 en 09:18.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por mario06 View Post
    non traballo, digamos que antes eu teño I. .. agora eu recibín [L = angtitle sk] I. ..
    Entón, como ve-lo alrady telo cortado para tan curto. Non é vBET causa - por favor tente por dissabling vBET - obter o mesmo. A cuestión é por que o seu mod corta o título para tan pouco ...

Por favor confirme que con vBET dissabled aínda é tan curto ([L = angtitle sk] I. ..) E tamén, nese caso, por favor, atopar a configuración para o mod que permitiría aos fixo este corte máis ou pedir para o persoal de vBadvanced Hep-lo con este problema.

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

se eu simplemente editar o título copy / paste título, entón, traballa polo que é vBET relacionados.
    Último editado por mario06; 14-07-10 en 04:16.

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema