Ola, eu son novo con VBET, e eu teño un foro de programación .. e os temas ten un <code> </ code> nel e quero saltar de traducir que ..
Algunha idea?
meu foro: www dot programmershere pontocom
Ola, eu son novo con VBET, e eu teño un foro de programación .. e os temas ten un <code> </ code> nel e quero saltar de traducir que ..
Algunha idea?
meu foro: www dot programmershere pontocom
Eu non podo reproducir o problema, quizais teña unha versión máis antiga do foro. Por favor, escriba me o que ten a versión exacta do vBulletin, e vou tentar reproducir-lo na versión vB como o seu foro.
este problema probablemente é causado pola retirada de comentarios dun plugin (vBET usa comentarios NTA - área non tranlated - para describir o campo sen tradución).
Proba desactivar este plugin (retirada de comentarios).
Por favor, inténteo atopar un conflito con outros mods. Para iso, desactive a outros mods e deixar só vBET. se o erro non ocorre, alternando os mods vez máis para ver onde está o conflito.
Engadiu:
Teña en conta que vBET soporta saltar CODE, PHP e HTML tradución bbcode. Se non está a traballar no seu foro, entón probablemente ten activado ceaning de comentarios html (como descrito antes), o que é prohibido, porque polos comentarios html vBET marcas partes da produción, que nn supoñer para ser traducido (chamamos iso non Área traducida - NTA).
Último editado por vBET; 18-06-10 en 10:15.
Grazas kamilkurczac, pero non é un problema ..
quero Skip traducir o contido HTML dentro tags <code>
Exemplo:
Agora: <? Función php echo $ {modular modular;}> <code> </ code>
Agora: VBET traducir iso para todas as linguas .. Quero manter isto en inglés, sen tradución
entender?
Eu quero facer VBET Skip todo o texto que está dentro <code> </ code>!
Olá Pena de confusión. vBulletin soporta código bbcode e está escribindo sobre html código tag - que é a fonte de malentendido.
Se está usando código html tag en modelos, polo que debes editar os modelos e poñer toda código contido dentro da zona non traducido - por iso poñelo entre <! - vBET_SNTA -> e <-! vBET_ENTA ->
Se está usando código html tag en posts, así que por favor, edite as mensaxes e cambiar código html tag en código bbcode.
Por favor, diga que resolve o seu problema.
Último editado por vBET; 19-06-10 en 00:29.
pode dar un ollo ao meu foro
Aquí programadores
ten 220,000 artigos con <code>, como eu ía editalos todos?
hai algunha outra solución?
vexa o exemplo aquí
questions-answers/219881-creating-image-php-display-works-saving-file-does-not.html programmershere.com
Neste momento vBET non soportan iso, pero podemos. Eu estou movendo o seu post para solicitudes de recursos.
Tan agora vBET non traducirá ourputs de PHP, CÓDIGO e HTML bbcodes. Nós non tido calquera petición para non tradución de código html tag antes. Por mor da actuación, imos tornouse configurable. Será capaz de transformar opción que vai protexer o contido de código html tag contra a tradución. Esta será incluído na próxima versión Por mor da complexidade (estamos facendo só o mesmo para tags html guión e estilo) Seremos non capaz de dar rapidamente arranxar máis temperán - triste tes que esperar para aquilo. Mais estamos planeando novos vBET 3.x Libera isto/a próxima semana e próximo vBET 4.x Liberación en primeira semana de mes próximo, así que esperanza podes esperar este tempo curto
Feito - se incluirá na próxima versión
Moitas grazas!