Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 8 de 8

Thread: non traslation

Proscrito
    Rexistrado
    Abril 2010

Default non traslation

non traslation

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Ola,

tentar esa solución http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post9

foro opción de idioma que ten na AdminCP -> vBET-> principal
    Último editado por kamilkurczak; 13-06-10 en 13:19.

Proscrito
    Rexistrado
    Abril 2010

1. Non instrucións de instalación de pousio. Ten que configurar opción de idioma Foro. Basta configurar mod >>>>>>>> Eu fixen
    2. Vostede define mal Tradución Google clave da API - define-lo valor apropiado ou eliminar-lo (non recomendado - pode configuralo adecuadamente) >>>>>>>> Eu teño el e configurar-lo
    3. Por algún motivo foi bloqueado por Google >>> Google indexa meu sitio, pero como sei que o meu sitio está bloqueado

Rexistrado
    Maio 2010

indexación non ten nada a tradución.

probablemente foi bloqueado por Google.

por favor, faga un arquivo googletest.php e poñelas no seu servidor:
    aquí tes unha solución completa (con código)
    Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728

Proscrito
    Rexistrado
    Abril 2010

o resultado é

Iniciar proba de tradución
    Resultado da proba:
    Erro de proba: O set URL!

Rexistrado
    Maio 2010

Ola,
    Este non é un erro vBET, este é un erro do cURL.
    ten que atopar unha solución no google por "ningún conxunto url ondular de erro".

Proscrito
    Rexistrado
    Abril 2010

Eu realmente non teño idea
    pero o que me gustaría saber
    é este problema vén de configuración do servidor? ou algún lugar?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Como verás que comeza de erro da biblioteca CURL - entón tes que ollar para a resposta da área CURL. Por favor, asegúrese de primeiro de que probou con código apropiado - que non era calquera personaxe adicional puxo por erro (como entrar antes de gardar). Este código de proba tamén está dispoñible en paquete vBET / Do-not-upload/tools/googletest.php.

Teña en conta que nos das soporte vBET aquí. Se o problema non está relacionado coa vBET non fixo novas investigacións, se non, vai resolver todos os problemas de tódolos nenos. Este non é o noso papel. Agora xa sabe onde o problema existe. Por favor investigar isto. Somos responsables só por código vBET e se algo non fóra del que simplemente non son capaces de ser responsable por iso.

Eu fixen buscar en Google pouco para a súa mensaxe de erro e atopar unha información sobre nomes de malo estática - é por iso que eu estou pedindo que verifique o código do seu exame. Non atopou outras suxestións. Ao final, por favor, basta contactar co seu proveedor de hospedaxe para resolver problemas do seu servidor. Pode ser a nivel de configuración do servidor pode ser en CURL erro biblioteca. Non pode dicir.

Sabe que non é a solución final, mais esperanza que polo menos sabes onde para ir agora. Cando escribín - non é vBET o asunto e el é fóra do noso control. IT é algúns do voso server asunto e esperarte manexarao rapidamente - el non ti entón co voso apoio de provedor da hospedaxe

Tags para este tema