non traslation
non traslation
Ola,
tentar esa solución http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post9
foro opción de idioma que ten na AdminCP -> vBET-> principal
Último editado por kamilkurczak; 13-06-10 en 13:19.
1. Non instrucións de instalación de pousio. Ten que configurar opción de idioma Foro. Basta configurar mod >>>>>>>> Eu fixen
2. Vostede define mal Tradución Google clave da API - define-lo valor apropiado ou eliminar-lo (non recomendado - pode configuralo adecuadamente) >>>>>>>> Eu teño el e configurar-lo
3. Por algún motivo foi bloqueado por Google >>> Google indexa meu sitio, pero como sei que o meu sitio está bloqueado
indexación non ten nada a tradución.
probablemente foi bloqueado por Google.
por favor, faga un arquivo googletest.php e poñelas no seu servidor:
aquí tes unha solución completa (con código)
Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728
o resultado é
Iniciar proba de tradución
Resultado da proba:
Erro de proba: O set URL!
Ola,
Este non é un erro vBET, este é un erro do cURL.
ten que atopar unha solución no google por "ningún conxunto url ondular de erro".
Eu realmente non teño idea
pero o que me gustaría saber
é este problema vén de configuración do servidor? ou algún lugar?
Como verás que comeza de erro da biblioteca CURL - entón tes que ollar para a resposta da área CURL. Por favor, asegúrese de primeiro de que probou con código apropiado - que non era calquera personaxe adicional puxo por erro (como entrar antes de gardar). Este código de proba tamén está dispoñible en paquete vBET / Do-not-upload/tools/googletest.php.
Teña en conta que nos das soporte vBET aquí. Se o problema non está relacionado coa vBET non fixo novas investigacións, se non, vai resolver todos os problemas de tódolos nenos. Este non é o noso papel. Agora xa sabe onde o problema existe. Por favor investigar isto. Somos responsables só por código vBET e se algo non fóra del que simplemente non son capaces de ser responsable por iso.
Eu fixen buscar en Google pouco para a súa mensaxe de erro e atopar unha información sobre nomes de malo estática - é por iso que eu estou pedindo que verifique o código do seu exame. Non atopou outras suxestións. Ao final, por favor, basta contactar co seu proveedor de hospedaxe para resolver problemas do seu servidor. Pode ser a nivel de configuración do servidor pode ser en CURL erro biblioteca. Non pode dicir.
Sabe que non é a solución final, mais esperanza que polo menos sabes onde para ir agora. Cando escribín - non é vBET o asunto e el é fóra do noso control. IT é algúns do voso server asunto e esperarte manexarao rapidamente - el non ti entón co voso apoio de provedor da hospedaxe