Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Mensaxe de blog é dobremente reflectida en modo borrador

Membro
    Rexistrado
    Marzo 2010

Cool Mensaxe de blog é dobremente reflectida en modo borrador

Text automatically translated from: Portuguese to: Galician
    Translated text
    Cada vez que re-edito un Blog Post que está en modo borrador dunha nova etiqueta lang engádese.
    Cada vez teño que borrar as etiquetas antigas de lang para que a ferramenta de tradución recoñeza de novo o texto e introduza de novo a etiqueta.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Mudouse para a sección erros. Iremos comprobar-lo e dar solución rápida se vai ser fácil de describir

Membro
    Rexistrado
    Marzo 2010

Translated text
    Ok, estou no agardo.

Grazas!
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu estaba só tentando reproducir o problema. Sen éxito. Fixen nova entrada do blog, pero non aprobalo lo só tes que ir a visualización. Na previsión era ofuscado con lang bbcode que se espera. Cando definir ver de novo foi moi ben no que debería ser. Poida que eu estou tentando reproducir-lo no camiño errado, ou non entenderon a cuestión. Eu penso que o importante é sobre a adición de lang bbcode cando xa está engadido. Pero non vexo eses comportamentos.

Teña en conta que se está escribindo mensaxe e quere ver se ofuscado por lang bbcode de acordo coa estratexia escollida a linguaxe de detección. Este é o que supoño que para o traballo. E se extraia a tarxeta e ver o preview de novo, polo que pode detectar o idioma de novo e engadir lang bbcode. Isto é como debería ser. Porque previsión fai cousas mesmo que someter, só withour salvala na base de datos. Entón yo ten que ver exactamente o mesmo que será inserido na base de datos cando envialo.

Por favor, diga que o problema existe e eu estaba comprobando que mal, ou é como nos proxectos iso?

Membro
    Rexistrado
    Marzo 2010

Translated text
    Vou filmar o problema e comparto con vostede.
    Original text

Rexistrado
    Outubro 2009

Calquera información de como reproducir-lo?
    Último editado por vBET; 10-06-10 en 22:42.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ningunha resposta. De calquera xeito - atopamos algo que podería ser tamén esta cuestión na área de publicación. Xa fixo - será incluído na próxima versión. Por favor, deixe-nos saber que vai parecer que era outra cuestión - imos reabrir este.

Tags para este tema