Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 6 de 6

Thread: Eu teño dificultade para vivir

Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2010

Default Eu teño dificultade para vivir

Eu estiven a pensar sobre a obtención pago cando se instala a versión gratuíta, pero foi un problema. Entón, eu estaba desistindo de tomar. Non fai calquera tradución. Creo que a partir vBSEO

"Erro de análise: Error de sintaxe, inesperado T_STRING in / home / xxx / domains / xxx.net / public_html / global.php (834): eval () 'd código da liña 153

"Se está seguro de facer clic nun enlace válido, por favor, contacte co administrador."

Script non funciona
    Último editado por rosende; 19-05-10 en 02:36.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, me dea o contido do seu arquivo global.php en torno á liña 834 (algunhas liñas antes e despois) e punto que é 834. Non sei que versión vB está a usar, así que non podo comprobar iso só.

Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2010

versión 3,8,5

vBSEO 3,5 RC1

detalles enviados pm

Rexistrado
    Outubro 2009

A cuestión é sobre a xeración de saída do modelo de rodapé. Por favor asegúrese de que aínda existe no seu foro cando bandeiras son postas á navbar.

Se é así, entón por favor desactivar vBET por un momento e comproba problema aínda existe. Se é así, entón non está relacionado coa vBET (vBET non fai nada cando desactivado).

Se o problema desaparece cando vBET está desactivado, por favor, detalles de acceso a PM Admin CP e FTP - teremos que engadir aos rexistros contido exacto do modelo de rodapé e comprobar o que está mal alí.

Membro Junior
    Rexistrado
    Maio 2010

am ok enviada.
    Último editado por vBET; 20-05-10 en 21:43. Motivo: URL eliminado desde xa na PM

Rexistrado
    Outubro 2009

Ti só tes htaccess mal -. Por favor engada regras vBET apropiado en lugar apropiado. Así como guía describe-lo. Entón todo vai funcionar Aceptar.

Tags para este tema