Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Erro de compresión!

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Default Erro de compresión!

Eu creo que todo está instalado correctamente, pero cando este está activado, eu recibín este erro na miña páxina de inicio:

Erro de codificación de contido
    A páxina que estás a ver non pode ser mostrado porque usa unha forma válida ou sen soporte de compresión.
    * Póñase en contacto cos responsables do sitio para informarlles los deste problema.

Podes por favor me axude!

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Ademais, mesmo co produto desactivado, miña páxina do portal é agora só unha páxina en branco.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Se ten problemas con vBET desactivado a culpa non é vBET.
    Ten en conta que se está ufing vBSEO e vBET desactivado por Admin CP despois vBET non está desactivado aínda - porque tou aínda están redirixido para vBET en htaccess e empregar as funcións vbet en 2 arquivos modificados de vBSEO ..

Primeiro temos que determinar se a culpa é vBET. Por favor, asegúrese de que é totalmente vBET dissabled. Se é así e problema aínda ocorre vBET non é a causa.

Está a utilizar vBSEO? Cal é o estado cando vBET é completamente desactivada (en Admin CP + + regras htaccess revogar cambios na vBSEO)?

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Cando completamente desactivado, como descrito anteriormente tamén (I reverteu todos os cambios), entón todo está de volta á normalidade.
    Si, eu uso vBSEO. Cando activar esta fico coa "compresión" de erro, e miña páxina do portal é unha páxina en branco.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK así que - ten por seguro, agora que está relacionada coa vBET. O problema non é un estándar - entón gustaríame preguntarlle sobre outros mods que está a usar. Ten algún mod para a compresión?

Consello sobre seguinte páxina en branco - por favor, asegúrese de que vostede instalou módulos PHP: CURL e iconv (http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8)

Por favor, diga que usou con tradución SEO? Será que engade regras para vBET. Htaccess? Se é así - o que é o seu URL do foro? - Usa sub-directorio na dirección (no caso, as regras deben ser modificados segundo se describe nas instrucións)?

Por favor, faga unha copia de todos os ficheiros que vai cambiar durante a instalación e integración, e instalar o produto enteiro de novo a partir da mendicidade. Por favor, asegúrese de instrucións de pousio con precisión. Se queres que a xente instalación feita para ti que podes mercar o servizo de instalación por US $ 30: http://www.vbenterprisetranslator.co...on-service.php

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

O home jeez **********. vou pagar para a instalación agora. Eu só quero saber en primeiro lugar cando iso será feito por favor. Pois eu non podo dar o luxo de ter o meu baleiro portal. Grazas pola súa resposta rápida. Eu aprecio iso.

Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, AM ou detalles de acceso ao correo de xeito poderemos facer a instalación feita.

Tags para este tema