Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Cando nova mensaxe chega, entón vBET determina cal é a súa linguaxe utilizando estratexia escollida (configurable por "Google Detección de Lingua"). Se se considerar como está escrito noutro idioma que por defecto do foro, entón a mensaxe automaticamente marcado por lang bbcode. Noutras palabras - vBET marca a mensaxe engadindo información sobre a súa lingua.
Agora cando a páxina aparece cada mensaxe móstrase na linguaxe da páxina toda. Entón, se eu estou asistindo tradución de inglés foro italiano entón eu vexo todo en inglés - é aínda algunhas das mensaxes escritas en italiano, algúns en inglés, algúns en árabe, e así por diante. Mirando na páxina que ve todo na tradución escollida non importa en que linguas son mensaxes orixinais desta páxina.
O único xeito cando non está traballando así a súa linguaxe cando algúns mensaxe non é debidamente marcados (causa de isto difire de acordo coa estratexia escollida da linguaxe determinante). Neste caso, esa mensaxe ten que ser editada e lang bbcode teñen que ser engadidos / corrixido manualmente.