Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: vBSEO e. htaccess

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default vBSEO e. htaccess

Eu estou usando vBSEO para as diferentes características seo só que eu non ter que volver escribir calquera URLs usando vBSEO

Entón aínda teño que engadir:
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (AdminCP / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
    RewriteRule ^ ((arquivo /)?(.* \\. PHP (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-F
    RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
    RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes) /
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
    ou só:
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]
    - Cando non ter que volver escribir URLs con vBSEO

(Tamén pode podería publicar o seu arquivo htaccess aquí -. Para ver un exemplo de como busca vBSEO + vbet)
    Último editado por krisp; 04-11-09 en 15:01.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Se está usando vBSEO deberá empregar regras creadas para foros con vBSEO - se non vBSEO non funcionará en todos. Estas normas permite vBET cooperar con vBSEO.

Se usa as regras de foros sen vBSEO, a continuación, solicitar non ha por vBSEO vBSEO e non fará nada para esta solicitude.

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ten en conta que eu non teño htaccess. En todo. Dende que eu non reescribir URLs con vbeso seu non é necesario. Eu só uso características diferentes, como = nofollow, metatags estendida etc Todos estes recursos vBSEO están a traballar moi ben con ningunha. Htaccess en todo.

O segundo eu importar o produto vbet tanto AdminCP eo foro completamente en branco e non teño acceso ao formulario en todo.

Creando un htaccess con calquera.:

RewriteEngine On

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / index.php [L, QSA]
    RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & redirixido = / $ 2 [L, QSA]
    ou

RewriteEngine On
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA] [/ lang] [/ lang] [/ lang]

- Non fai diferenzas. Stil non é posible comunicarse co foro en todo.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por krisp View Post
    Ten en conta que eu non teño htaccess. En todo. Dende que eu non reescribir URLs con vbeso seu non é necesario. Eu só uso características diferentes, como = nofollow, metatags estendida etc Todos estes recursos vBSEO están a traballar moi ben con ningunha. Htaccess en todo.
    En tales regras de uso do caso para foro sen vBSEO

Quote Enviado Orixinariamente por krisp View Post
    O segundo eu importar o produto vbet tanto AdminCP eo foro completamente en branco e non teño acceso ao formulario en todo.
    http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post8

Tamén asegúrese de que fai todos os pasos de instalación e integración de forma adecuada.
    No caso, non vai tratar con isto PM me acceso a información para o seu Admin CP e FTP.
    Último editado por vBET; 05-11-09 en 00:25.

Tags para este tema