Por favor, supervisar o seu servidor en CPU e área de uso de memoria e determinar recurso é necesario.
Teña en conta que sobre como desactivar algunhas linguas que o servidor non pode facer iso con todos (comezar con poucos, e engadir máis de cando en vez o servidor mantén).
Tamén - eu vexo no noso banco de datos que nunca baixou calquera vBET baixo a súa licenza. Como vostede sabe que o seu servidor non é suficiente para vBET? ...
Sinto moito - é o meu erro. Eu Comprobe o noso banco de datos onde podemos ver os arquivos foron descargados polos nosos clientes. Agora eu verifiquei súa solicitude e vexo que compras o servizo de instalación - é por iso que eu non vin ningún arquivo descargado.
Unha vez máis - moi triste. Eu estaba comprobando-lo para ver cal é a súa URL foro e que versión do vBET está correndo.
Podes por favor enviar o seu URL foro e di que versión vBET está executando.
Último editado por vBET; 22-04-10 en 20:35.
Imos axudar con pracer. Para iso necesitamos máis info. Por favor, resposta ás miñas preguntas pasado. Tamén cal é a versión de vBET está a utilizar?
Eu vexo que as traducións son moi rápido. Aínda ...
Ben agora pode definitivamente dicirche/dicirte que é loosing parcela de rendemento porque ten dobre redirixe, os cales son xa eliminado en máis novo vBET versión. Compracer actualizar a máis novo vBET versión e vBSEO integración outra vez (aquí ten detalles sobre pasos de integración nova: http://www.vbenterprisetranslator.co...provments.html
Compracer nota que a versión máis nova ha tamén parcela doutras melloras de rendemento. Se ti xa correndo naqueles - aínda feito novo vBSEO integración - isto seguro te PARCELA de server carga. Confíame en - moitos usuarios escribiron palabras grandes sobre el
Se non se sentir ben en actualizacións e integracións, podemos facelo por vostede - Só ten que mercar os nosos yo actualización de servizo.
Unha cousa - eu vexo que ten problema serio con URLs traducido. No seu servidor non están funcionando as ligazóns que teñen letras especiais.
É dicir: está en polaco funciona porque non ten letras especiais:
Nowa definicja magnetyzm
E este ten letras especiais (AZ) e non funciona:
Szkoły - Tags Zoints Foro przez
Isto é moi importante - agora idiomas como o árabe ou xaponés (e algúns outros) non están funcionando en todos os no seu servidor, porque hai só caracteres especiais para aqueles.
Último editado por vBET; 23-04-10 en 03:11.
Non recolle datos de acceso dos nosos usuarios para fins de seguridade. Tamén aqueles poden cambiar en calquera momento. É por iso que pedimos a cada vez para acceder a datos reais.
Urxente: Consulte as nosas informacións correo.