Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Establecer Idioma do Foro - Todas as Foros ou especificado

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Default Establecer Idioma do Foro - Todas as Foros ou especificado

Eu teño no meu foro e estou seguro que unha morea doutros que hai en foros específicos de discusión coas categorías sub Internacional cos gustos de etc, español alemán.

Como a miña lingua principais foros é o inglés, cando vexo estas seccións e prema en traducir para inglés, nada acontece como a escritura asume que debe só reverter a lingua estándar e foros texto aparecerá será o inglés xa?

Por iso sería bo ter unha opción onde todos os foros están definidas para o idioma por defecto a menos que especificado e ter a opción de definir cales seccións foro use o idioma para que poida traducir esas seccións para a súa lingua nativa.

Como sei por min mesmo que iso tamén axuda con moderatoring os foros non-inglés.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, confirme que é o que quere dicir. Configuración foro adicional onde pode dicir que non existe un idioma por defecto no foro, pero algúns sectores están nunha lingua e algúns están en diferentes. Apuntando IDS foros para cada idioma. É correcto?

Membro Junior
    Rexistrado
    Novembro 2009

Si mate que é correcto así, por exemplo:

Foros
    -Novas e Anuncios (idioma por defecto usa set por exemplo, en inglés)
    -Conversa Xeral (idioma por defecto usa set por exemplo, en inglés)

Conversa internacional
    -Español (idioma por defecto definido en español)
    -Alemán (idioma por defecto definido alemán)
    -Francés (lingua estándar definido francés)

Isto podería ser engadido como unha definición na categoría foro como unha configuración para usar a configuración de idioma por defecto ou seleccionar o idioma a partir dunha lista despregable.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - que sabemos que é necesario.

Eu vexo problema aquí - artigo esquema (opcións, comunica etc.) Máis precisamente - cando alguén vai a parte en Spanisch, entón vai todo vBEt ameaza como en español. O problema comeza cando alguén ten Inglés GUI e vai cara á parte española. Entón GUI está en inglés, mensaxes en español e tradución fallará para GUI.

Ten en conta - Eu non estaba realmente correndo foro tal característica, entón quizais eu perda algo. Podería dicirme que vBulletin automaticamente frases para o español cando alguén vén para o foro sub-español, e cando vai voltar a algunha parte Inglés entón GUI ha automaticamente para inglés?
    Eu só quero saber se el xa incluídos ou teremos que tratar con iso de algunha maneira.

O xeito máis doado sería simplemente marcar todas as mensaxes destes sub-foros de lang bbocode E ningún cambio sería requirido en vBET. Cando enténdoo non é o xeito quérelo. Queres ten valor de lingua do foro que muda para diferente sub-foros. Isto pode ser delicado Vexo tamén problemas con:
    - Amosando páxina principal (cando os títulos fíos en todas as linguas son visibles e aqueles non langtitle bbcode que permiten determinar que a tradución é necesario)
    - RSS canles

Vou ter isto presente e deixalo crecer. Pode ser complicado, pero tamén útil para moitos foros. Ten en conta que neste momento este non ten alta prioridade. Moi probablemente imos pensar sobre iso máis intensamente cando integrar vBET con frases vBulletin sistema - que pode resolver, polo menos, primeira edición.

Rexistrado
    Outubro 2009

Isto é realmente mesmo solicitude como en: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157

Temos outra solución que cobre tanto precisa - é por iso que aquí proposta é rexeitada. Por favor, vexa aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157 Para detalles como será solucionado. En resumo redixe - o foro enteiro terá un default lingua, e o noso robot marcará todas as mensaxes vellas que utilizan detección de coche da lingua. Deste xeito foros que ten as seccións para linguas diferentes serán capaces de utilizar vBET - #todo as mensaxes serán traducidas ben e os usuarios serán capaces de escribir en calquera lingua en calquera sitio.

Tags para este tema