Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Como o traballo de branding opción libre?

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Default Como o traballo de branding opción libre?

Apoia iso cando era un mod gratuíto, pero dixo que non recibiu a miña doazón - e, a continuación, aínda que eu lle dei a ID da transacción PayPay aínda non respondeu.

Agora eu teño pagado para a versión completa, e marca a opción libre, así como - e eu aínda teño todos os marcar o seu no meu sitio e non hai detalles de como eliminar-lo.

Non pode responder a iso? Eu creo que é inxusto que eu teño pagado dúas veces e eu aínda non teño o que eu pago.

¿Como eliminar o branding?
    Último editado por nlpconnections; 11-04-10 en 16:40. Motivo: Engadido un emoticon extra para que sabería que estaba calma haha

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola

Eu non estaba comprobando a súa doazón, porque tamén escribiu que vai comprar a versión de pago de calquera maneira. Entón non había sentido perda de tempo. Eu verifiquei ese doazóns agora e vexo que teño doazón de PNL Conexións en xaneiro (ID de transacción diferente) - escribiu sobre iso en abril ... Polo tanto, esta é a razón pola que eu penso que non veu - Eu verifiquei só doazóns pasado non fixo hai uns meses.

Se ten licenza de marca libre, entón por omisión é eliminado enlace de crédito. Tamén se permite, a continuación, para eliminar a información sobre a versión vBET en todo. Enviamos instrucións de como facelo por AM ou correo-e se alguén está pedindo.

Ten o que pagou - podes estar seguro diso Estou enviando PM para que en un momento
    Último editado por vBET; 11-04-10 en 22:31. Motivo: palabra incorrecta

Membro Junior
    Rexistrado
    Abril 2010

Grazas por iso!

Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Ola

Eu non estaba comprobando a súa doazón, porque tamén escribiu que vai comprar a versión de pago de calquera maneira. Entón non había sentido perda de tempo. Eu verifiquei ese doazóns agora e vexo que teño doazón de PNL Conexións en xaneiro (ID de transacción diferente) - escribiu sobre iso en abril ... Polo tanto, esta é a razón pola que eu penso que non veu - Eu verifiquei só doazóns pasado non fixo hai uns meses.

Se ten licenza de marca libre, entón por omisión é eliminado enlace de crédito. Tamén se permite, a continuación, para eliminar a información sobre a versión vBET en todo. Enviamos instrucións de como facelo por AM ou correo-e se alguén está pedindo.

Ten o que pagou - podes estar seguro diso Estou enviando PM para que en un momento
    Cando mercar a versión libre é marca todo o material xa foi eliminado?

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

Se ten licenza de marca libre, entón por omisión é eliminado enlace de crédito. Tamén se permite, a continuación, para eliminar a información sobre a versión vBET en todo.

Tags para este tema