Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 3 FirstPrimeiro 123 PasadoLast
Resultados 11 para 20 de 27

Thread: indexados aínda descender para esta semana

  1. #11
    Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010
    Posts
    116

    Default

    Mapa do web stats
    URL Total: 1.030.240
    URL indexadas: 21.709

  2. #12
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por badawidollah View Post
    i cambiar algunhas subforum tamén.
    quizais iso é o problema tamén
    Esta pode ser unha razón, porque con antigos non hai máis. Teña en conta que o que ve en ferramentas de webmaster non é cantas páxinas ten indexadas. E só lle di cantos URL do seu Sitemap é no índice. Como vostede sabe que ten páxinas indexadas máis (algúns non están no mapa do sitio). Entón, cambios URL no sitemap (como despois da mudanza subforum), polo que non é indexado aínda baixo este URL (aínda pode estar baixo un vello) e ferramenta de webmaster pode amosar-lle menos URL indexadas. ¿Por que non amosa todos os URLs indexadas, pero cantos URLs de sitemap é indexado. Podes ver todos facendo consulta avanzada en Google.

    Se tes redirección 301 a partir de ligazóns antigos para novos, a continuación, os que non debe ser eliminado do índice - só re-indexed. Ferramenta de webmaster do curso ata que vai ser re-indexed pode amosar-lle menos URLs

    Teña en conta que tales cambios poden ser Google tamén non relacionados a todos coas súas accións - que poden ser causados por facendas servidor de Google repeticións, saltos de algoritmo e Google só sabe o que máis. Claro que sempre é bo manter a man no pulso e comprobar que iso non está relacionado coas nosas accións para que puidese reaccionar en tales casos.
    Último editado por vBET; 11-04-10 en 15:04.

  3. #13
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por badawidollah View Post
    i pór en robots.txt un minuto
    Teña en conta que isto ha eliminar contido bloqueado do índice. ¿Por que non é contido relevante que será bo para o seu SEO (lixo fóra do index = contido máis valioso do índice).

  4. #14
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por badawidollah View Post
    Mapa do web stats
    URL Total: 1.030.240
    URL indexadas: 21.709
    Google amosa erros no sitemap?

  5. #15
    Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010
    Posts
    116

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Google amosa erros no sitemap?
    si
    dixeron redireccionar páxinas

    eu teño iso tamén

    Resultados 1 - 10 de aproximadamente 87.100 a partir de Por favor, Escolla súas linguas Bel. (0,34 segundos)

    antes de que eu teño 236 mil
    e aínda a descender demasiado

  6. #16
    Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010
    Posts
    116

    Default

    Espero que esta é a vontade ok en 2-3 meses.
    eu mudei de nome subforum do 50%.
    Último editado por badawidollah; 11-04-10 en 15:42.

  7. #17
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por badawidollah View Post
    si
    dixeron redireccionar páxinas

    eu teño iso tamén

    Resultados 1 - 10 de aproximadamente 87.100 a partir de Por favor, Escolla súas linguas Bel. (0,34 segundos)

    antes de que eu teño 236 mil
    e aínda a descender demasiado
    Pode estar tranquilo sobre as redireccións no sitemap. Google consellos para poñer alí só URL final, senón que sabe como manexar redireccións e aínda URL índices final (tras os redirect). Neste momento nós non poñemos URL traducido para sitemap só engadir o código de linguaxe, por razóns de eficacia. Tradución de cada URL en cada lingua nun momento durante a xeración do sitemap sería moi caro. En calquera caso, imos pensar algunha solución nesta área.

  8. #18
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por badawidollah View Post
    Espero que esta é a vontade ok en 2-3 meses.
    eu mudei de nome subforum do 50%.
    Polo tanto, este sempre pode ser a razón. Aínda así, non debe realmente ten redirección 301 do antigo para un novo, pero o que realmente acontece ao lado de Google é un misterio.

    Aínda me lembro que Vostede engadíu un contido novo para robots.txt - así os URLs bloqueados pode e debe desaparecer do índice.

  9. #19
    Membro Senior
    Rexistrado
    Marzo 2010
    Posts
    116

    Default

    URL non seguidos
    Cando probamos unha mostra de URLs do seu Sitemap e constatamos que algúns URLs redirixida a outros lugares. Recomendamos que o seu Sitemap conter ligazóns que ligan con destino final (a redirección da meta) no canto de redireccionar a outra URL.
    Erro de HTTP: 301
    URL: Ir a URLhttp: / / www.nusantaraku.org/forum/en/85735-post1.html
    Problema detectado en: 11 de abril de 2010

  10. #20
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Eu vexo dous problemas aí:
    1. O seu enlace parece raro - está seguro que fixo a integración con Sitemap Generator adecuadamente?
    2. Vexo que te ha alí encartar redirixir (301 redirixe dúas veces - un despois de que #outro). Compracer integrar vBSEO appropriately - ver aquí para detalles sobre vBSEO cambios de integración: http://www.vbenterprisetranslator.co...ents-beta.html

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •