Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: vBET isue con Google API

Proscrito
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Default vBET isue con Google API

Ola, eu son un administrador dun sitio web que roda versión gratuita de vBET2.3.8 recentemente o sitio foi bloqueado por Google. Entrei en contacto con eles sobre este tema e eles me dixeron que eu teño engadir o parámetro userip para facilitar a dirección IP do usuario final en cuxo nome do servidor está facendo a solicitude API, se quero que me desbloquear.

Quere a túa axuda sobre esta cuestión, eu realmente teño corrixir iso, se non pode facer os cambios reais, polo menos, me guiar á dirección correcta para que eu puidese facer os cambios min como eu teño un pouco limitada capacidade de programación php.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Xa teño solución para el por algún tempo. Non fixo lanzamento en versión gratuita, porque como eu sei userip só é aconsellada non obrigatoria. Eu non teño tempo para liberar feito agora, entón por favor, siga estas instrucións:

1. arquivo aberto / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
    2. atopar función vbet_getTranslationURL ($ de $ a)
    3. substituír a función enteira (non só esta liña) por:
    Code:
      function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
        global $vbulletin;

if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
          return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];    
        } else {
          return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
        }  
      }
    Despois de que Google contacto. Eu vexo que teremos que liberar logo 2.3.x (todas as outras versións xa telo incluído como eu me lembro). Sen tempo hoxe - pero probablemente será lanzado mañá, se non quere os cambios feitos a si mesmo

Tags para este tema