Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 11 para 20 de 24

Thread: Moitos problemas na instalación en vBulletin 5

Vista parcial

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2015

Exclamation Moitos problemas na instalación en vBulletin 5

Ola, eu teño algúns problemas instalando en vBulletin 5
    Eu teño cargado arquivos, configurar a miña chave de API de Google e todos os axustes necesarios en AdminCP

Cando intento importar o produto-vbenterprisetranslator.xml eu teño o erro:

[QUOTE]
    Importación de Productos, Please Wait ...

[:]
    Warning: require_once (... // vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: Arquivo ou directorio en ... / inclúe / adminfunctions_product.php (881): eval () 'd code on line 2
    Erro fatal: require_once (): Fallou a abertura necesaria »/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php '(include_path =' .: / usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / forumsrv / public_html / core / inclúe / adminfunctions_product.php (881): eval () 'd code on line 2
    [\\ QUOTE]

[\\ QUOTE]

Entón eu engade esa liña para o meu "+ núcleo + + inclúe config.php" para decalre o "['Misc'] ['admincpdir']"
    [QUOTE] $ config ['Misc'] ['admincpdir'] = 'AdminCP'; [\\ QUOTE]
    non vBulletin 5.1.9 non ten esta liña de patrón.

Como pode este xml pedir unha variable que non está presente ??

En todo caso, despois que instalou. Fun a vbet colocacións e engadiu a miña google api chave e pór todas as colocacións necesitadas.

Despois que eu editei o meu htaccess e engadiu primeira estas liñas (indicado no do-not-upload + ferramentas + regras redirección):
    [QUOTE] RewriteEngine On
    Opcións FollowSymLinks

RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\archive\\index.php\\(.*)?$ Arquivo \\ index.php? \\ $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\$ index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\(.*)?$ $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
    [\\ QUOTE]

Non traballou en todo, calquera bandeira linguaxe i seleccionado lingua aínda era Inglés

Entón eu engade as liñas restantes do .htaccess:
    [QUOTE] RewriteCond% {QUERY_STRING}! Redirixido =
    Rewritecond% {QUERY_STRING}! = Facer
    Rewritecond% {REQUEST_URI}! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes | css | js | login | auth | ajax)
    RewriteRule ^ (. *) $ Vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 [L, QSA] [\\ QUOTE]

Traballou, cando prema na bandeira lingua cambiou a linguaxe foro, pero .. os anexos de imaxe non foron mostrando e eu non podía facer sesión no AdminCP,
    cando intento entrar AdminCP eu teño ese erro:
    [QUOTE] O ficheiro de entrada especificado. [\\ QUOTE]

EDIT 2-10-15:

Compracer lido o meu último correo neste fío para conseguir axudado para instalar en vbulletin 5.1.9
    Último editado por rafail; 02-10-15 en 17:24.

Tags para este tema