Ola, eu teño algúns problemas instalando en vBulletin 5
Eu teño cargado arquivos, configurar a miña chave de API de Google e todos os axustes necesarios en AdminCP
Cando intento importar o produto-vbenterprisetranslator.xml eu teño o erro:
[QUOTE]
Importación de Productos, Please Wait ...
[:]
Warning: require_once (... // vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: Arquivo ou directorio en ... / inclúe / adminfunctions_product.php (881): eval () 'd code on line 2
Erro fatal: require_once (): Fallou a abertura necesaria »/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php '(include_path =' .: / usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home / forumsrv / public_html / core / inclúe / adminfunctions_product.php (881): eval () 'd code on line 2
[\\ QUOTE]
[\\ QUOTE]
Entón eu engade esa liña para o meu "+ núcleo + + inclúe config.php" para decalre o "['Misc'] ['admincpdir']"
[QUOTE] $ config ['Misc'] ['admincpdir'] = 'AdminCP'; [\\ QUOTE]
non vBulletin 5.1.9 non ten esta liña de patrón.
Como pode este xml pedir unha variable que non está presente ??
En todo caso, despois que instalou. Fun a vbet colocacións e engadiu a miña google api chave e pór todas as colocacións necesitadas.
Despois que eu editei o meu htaccess e engadiu primeira estas liñas (indicado no do-not-upload + ferramentas + regras redirección):
[QUOTE] RewriteEngine On
Opcións FollowSymLinks
RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\archive\\index.php\\(.*)?$ Arquivo \\ index.php? \\ $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\$ index.php? language = $ 1 [L, QSA]
RewriteRule ^\\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\\(.*)?$ $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
[\\ QUOTE]
Non traballou en todo, calquera bandeira linguaxe i seleccionado lingua aínda era Inglés
Entón eu engade as liñas restantes do .htaccess:
[QUOTE] RewriteCond% {QUERY_STRING}! Redirixido =
Rewritecond% {QUERY_STRING}! = Facer
Rewritecond% {REQUEST_URI}! (AdminCP | modcp | ClientScript | cpstyles | imaxes | css | js | login | auth | ajax)
RewriteRule ^ (. *) $ Vbenterprisetranslator_front_controller.php? Redirixido = $ 1 [L, QSA] [\\ QUOTE]
Traballou, cando prema na bandeira lingua cambiou a linguaxe foro, pero .. os anexos de imaxe non foron mostrando e eu non podía facer sesión no AdminCP,
cando intento entrar AdminCP eu teño ese erro:
[QUOTE] O ficheiro de entrada especificado. [\\ QUOTE]
EDIT 2-10-15:
Compracer lido o meu último correo neste fío para conseguir axudado para instalar en vbulletin 5.1.9