Conseguir isto en todas as miñas páxinas. Correndo a última versión.
Aviso: Argumento non válido indicado para o foreach () in / home / web / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php na liña 734
Conseguir isto en todas as miñas páxinas. Correndo a última versión.
Aviso: Argumento non válido indicado para o foreach () in / home / web / public_html / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php na liña 734
Por favor, deixa-me unha ligazón para o problema. Por favor, envíe me un PM detalles de acceso ao Admin CP e FTP. Vou comprobar o que está pasando alí
Eu non teño acceso a FTP.
Rapidamente arranxar para este asunto:
- Ficheiro aberto includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
- Buscar:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
- Substitúe-a:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])
Esta solución rápida engadirase a próxima versión.
grazas, que funcionou.
Eu actualizado para a última versión do vBET. Tiven que volver a aplicar esta solución, no entanto, el está amosando agora en todas as páxinas de hóspedes, non importa o que.
Eu non vexo a cuestión no seu sitio.
A última versión é vBET 4.7.2. A súa versión é 4.7.1. Xa fixo un downgrade?
Si, eu desclasificado logo que vin iso, pero parece que isto está a suceder en 4.7.1 tamén. El só está pasando cando hai provedores de tradución (Google está marcado como dispoñible no meu caso, pero eu non teño unha clave de API entrou eles). Cando isto ocorre temas tampouco está a ser traducido.
Se non ten unha chave de Google, a continuación, debe ser desactivado automaticamente. Vostede desactivar manualmente Google en AdminCP-> vBET-> Provedores de tradución dispoñibilidade. Por favor, deixe-me saber se Google conectarse automaticamente en AdminCP-> vBET-> Provedores de tradución dispoñibilidade.
Por favor, deixe-me saber se iso resolve os problemas.
De feito, parece que eu estaba mal. Aínda que Google está agora estar fóra tras configure-lo manualmente, aínda aparece o erro. Con todo, el non aparece o tempo. Non podo atopar un estándar. Por suposto que vai aínda cando "Engadir etiqueta alternativo" está desactivado.