Om dit op al my bladsye. Die nuutste weergawe.
Waarskuwing: Ongeldige argument verskaf vir foreach () in / home / site / public_html / sluit / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 734
Om dit op al my bladsye. Die nuutste weergawe.
Waarskuwing: Ongeldige argument verskaf vir foreach () in / home / site / public_html / sluit / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 734
Gee asseblief vir my 'n skakel na die kwessie. Stuur asseblief vir my 'n PM toegang besonderhede te Admin CP en FTP. Ek sal kyk wat daar aangaan
Ek het nie toegang tot FTP.
Kitsoplossing vir hierdie probleem:
- Maak lêer oop sluit / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
- Search:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
- Vervang dit aan:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])
Dit quick fix sal in die volgende uitgawe bygevoeg word.
Dankie, wat gewerk het.
Ek opgedateer na die nuutste weergawe van vBET. Ek moes weer aansoek doen dit fix, maar dit wys nou op al die gaste bladsye maak nie saak wat.
Ek sien nie die probleem op jou webwerf.
Die nuutste weergawe vBET 4.7.2 is. Jou weergawe is 4.7.1. Het jy al gedoen om 'n afgradering?
Ja, ek afgegradeer nadat ek gesien het, maar dit lyk soos dit gebeur in 4.7.1 sowel. Dit is net gebeur wanneer daar geen vertaling verskaffers is beskikbaar (Google is gemerk as in my geval, maar ek het nie 'n API sleutel wat vir hulle). Wanneer dit gebeur drade is ook nie vertaal.
As jy nie 'n sleutel Google, dan moet dit outomaties afgeskakel word. Jy met die hand draai af Google in AdminCP-> vBET-> Vertaling Verskaffers Beskikbaarheid. Laat my weet as Google draai op outomaties in asseblief AdminCP-> vBET-> Vertaling Verskaffers Beskikbaarheid.
Laat my weet as dit besluit om die kwessies asseblief.
Eintlik is dit blyk dat ek verkeerd was. Selfs al Google is nou bly af na die opstel van dit met die hand, die fout verskyn nog steeds. Dit beteken egter nie al die tyd verskyn. Ek kan nie 'n patroon. Natuurlik is dit gaan weg wanneer "Voeg alternatiewe etiket" afgeskakel word.