Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Google Correo-e

Membro
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default Google Correo-e

O meu nome é Adam Feldman, e eu son un xerente de produto de Google. Vexo que se inscribiu para unha clave para o Google AJAX APIs hai algún tempo e que ten unha web ou aplicación que fan uso desta chave do lado do servidor (RESTful) peticións.

Para axudar a evitar consultas lexítimo que se orixinan dunha única dirección IP de seren clasificados como consultas automáticas, estamos agora a ofrecer unha opción URL novo que pode ser empregado para identificar o usuario final que solicitou a consulta. Ten que lembrar que os nosos Termos de Uso esixe que todas as peticións API ser feita en nome dunha acción do usuario final, e este novo parámetro, 'userip', debe ser incluído con todas as solicitudes do lado do servidor para axudar a asegurar que o seu uso do API non é erróneamente identificado como abuso.
    Este engadido no vbet?

Grazas

Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009

Eu só teño o mesmo e-mail. Dende a morte do IP é un novo recurso da API, eu duvido que está incluído con vBET aínda.

Eu tamén teño ese correo-e, o que debo facer?

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Non está incluído - non somos capaces de prever o futuro e engadir algo que non era existir no momento da produción

O que ten que facer - simplemente esperar a nova versión, imos apoia-lo alí Non hai présa - non é necesario.

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2014

É realmente un bo sinal para a obtención de correo de Google relacionada coa publicación da súa conta.

Tags para este tema