Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 18 de 18

Thread: Erro 310 (rede::MANY_de TOO_do ERR_REDIRIXE)

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Quote Enviado Orixinariamente por Matt Olieman
    Eu don´t habilitar vBET aínda porque teño aqueles asuntos e eu don´t quere perder tráfico porque o vBSEO sitemap o xerador engade ao sitemap o traducido urls.
    Te Vira en vBET e imposibilitar (non mostra) bandeiras. Os usuarios non serán capaces de traducir as páxinas e non pode ver o asunto. vBSEO Non é correctamente configurado vBSEO sitemap xerador non ser engadido incorrecto url.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por Marcin Kalak View Post
    Te Vira en vBET e imposibilitar (non mostra) bandeiras. Os usuarios non serán capaces de traducir as páxinas e non pode ver o asunto. vBSEO Non é correctamente configurado vBSEO sitemap xerador non ser engadido incorrecto url.
    Podo´t activate vBET e esperar 4 días para o voso apoio...

Compracer habilitalo cando serás capaz de traballar nisto.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Non me envías detalles de acceso do PM a FTP (anfitrión/server nome, username, contrasinal) e vBSEO CP (contrasinal).

Membro Junior
    Rexistrado
    Xaneiro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por Marcin Kalak View Post
    Non me envías detalles de acceso do PM a FTP (anfitrión/server nome, username, contrasinal) e vBSEO CP (contrasinal).
    Dato de acceso é o título de pm...

Eu´ve resend te o correo electrónico

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Se comprobo unha situación que necesita ser correndo e sistema integrado. Non pode traballar porque fixeches integración mala. Inicio o sistema, a integración e escribir se traballa. Se quéresnos a faremos esta integración é un servizo pago $ 30 (Compra upgrades). Recórdote que todas as afirmacións son descritas detalladamente dentro vBET / facerse non-upload / readme.html E podes facer isto ti para libre. Se o problema ocorreu axudarate atópao.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

Ningunha resposta - considerado o asunto é ido. Se non compracer escribir aquí.

Proscrito
    Rexistrado
    decembro 2016

Estou tendo problemas ERR_TOO_MANY_REDIRECTS no meu PC.

Proscrito
    Rexistrado
    Aug 2012

En que páxina tes estas cuestións? Por favor, crear un novo tema cunha descrición detallada desta cuestión.

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema