Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Instalación de cuestións / da compra

Proscrito
    Rexistrado
    Maio 2012

Default Instalación de cuestións / da compra

Hi, son fairly novo a vBulletin e mods, e tan teño unhas cantas cuestións.

Gostaríame adquirir este plugin/engadir-encima, mais quero facer seguro que é aínda actualmente apoiado en cheo. Un amigo de mina adquiriu isto para o seu sitio, mais non recibiu o activation o código necesario para el para traballar. Tamén tentou contactar apoio varias veces mais non recibiu calquera axuda.

Gostaríame adquirir isto, cando isto é o tradutor mellor vin, mais non desexo para ter calquera problema de instalación. Adquiriría apoio de instalación co engadir-encima, de modo que podes instalar para min co código adecuado necesitado para activation.

Maio tamén pregunto por que o meu amigo non pode ser conseguindo calquera apoio para o seu activation asunto? Non pode atopar o seu código e enviou varias veces para conseguilo. El tamén tentado para facer correos a este foro mais os seus correos non están aparecendo aquí. Moito encantaría para conseguir este plugin instalou moi pronto no meu foro así que a vosa resposta é moito apreciou.

Grazas.
    Fernando

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola
    Se adquires servizo de instalación faremos enteiros instalation en vez de ti - Tan non te tes que preocupar sobre instalation servizo.

Sobre o voso asunto de amigo. Facemos todos apoian só polo noso foro - e a necesidade de correo de cada usuario novo para ser moderado, de modo que el non visto o seu correo xusto despois escribiuno. Contestamos cada correo canto antes.

Aquí é fío onde as situacións similares ten happend (quizais isto é o voso amigo correo) CLIC - Cando podes se tentamos para axudar, mais non hai ningunha resposta desde usuario

Membro Junior
    Rexistrado
    Febreiro 2014

Text automatically translated from: Italian to: Galician
    Translated text
    Ola, canto tempo precisa para que poida instalar e activar o produto? Eu teño só 5 linguas, inglés, francés, alemán, español e portugués, para outros idiomas non están interesados na época.
    Ademais, quere saber se fixo aínda a API activación libre, porque non sabemos como activar estes produtos.
    grazas
    Original text

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por fernando View Post
    Gostaríame adquirir este plugin/engadir-encima, mais quero facer seguro que é aínda actualmente apoiado en cheo. Un amigo de mina adquiriu isto para o seu sitio, mais non recibiu o activation o código necesario para el para traballar. Tamén tentou contactar apoio varias veces mais non recibiu calquera axuda.
    A historia que escribiu é falso. E é fácil de recoñecer a nós que foi enganado, xa que o código de activación (código de licenza) está dispoñible para cada cliente na páxina de descarga próximo descargar ligazón. Polo tanto, o seu amigo tiña que ver se a descarga do produto.
    Tampouco é certo que calquera dos seus clientes non obter axuda SEMPRE. Sempre resposta ás mensaxes sobre este foro e pode comprobar-la a si mesmo só por ir fío por fío.

Entón, para aclarar - apoiamos vBET e ten este foro para apoia-lo.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Alex69 View Post
    Text automatically translated from: Italian to: Galician
    Translated text
    Ola, canto tempo precisa para que poida instalar e activar o produto? Eu teño só 5 linguas, inglés, francés, alemán, español e portugués, para outros idiomas non están interesados na época.
    Ademais, quere saber se fixo aínda a API activación libre, porque non sabemos como activar estes produtos.
    grazas
    Original text
    A instalación é trivial - pode subir arquivos no servidor e product.xml por Admin CP. Aínda así ten que configurar vBET. Opcións necesarias son descritas no ficheiro Léame.
    Último editado por vBET; 11-03-14 en 12:41.

Tags para este tema