Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Kjøpe spørsmål / installasjon

Utestengt
    Ble medlem
    Mai 2012

Default Kjøpe spørsmål / installasjon

Hei, jeg er ganske ny på vBulletin og modifikasjon, og så jeg har noen spørsmål.

Jeg ønsker å kjøpe denne plugin/legge til-på, men jeg vil være sikker på at det er fortsatt støttes fullt ut. En venn av meg kjøpt dette for sitt område, men han har ikke mottatt aktiveringskoden som er nødvendig for den å arbeide. Han har også forsøkt å kontakte støtte flere ganger, men har ikke mottatt noen hjelp.

Jeg vil kjøpe dette, så dette er den beste oversetteren jeg har sett, men jeg ønsker ikke å ha noen problemer med installasjonen. Jeg ville kjøpe installasjonsstøtte med tillegget, slik at du kan installere for meg med den riktige koden som er nødvendig for aktivisering.

Kan jeg også spørre hvorfor min venn kan ikke få noen støtte for hans aktivisering problemet? Han kan ikke finner hans koden og har sendt flere ganger for å få det. Han har også prøvd å gjøre innleggene til dette forumet, men hans innlegg er ikke dukke opp her. Jeg ville sterkt elske å få denne plugin installert ganske snart på min forum slik at svaret ditt er verdsatt.

Takk.
    Fernando

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Hvis du kjøper installasjonstjenesten vil vi gjøre hele instalation istedenfor du -så du ikke trenger å bekymre deg om instalation-tjenesten.

Om din venn problemet. Vi gjør alle støtte bare av vårt forum - og hver nye bruker innlegg må modereres, slik at han ikke sett hans innlegg rett etter han skrev den. Vi svare på hvert innlegg så snart som mulig.

Her er tråden der lignende situasjoner har happend (kanskje dette er din venn innlegg) KLIKK -Du kan se vi prøvde å hjelpe, men det er ingen svar fra brukeren

Junior Member
    Ble medlem
    Februar 2014

Text automatically translated from: Italian to: Norwegian
    Translated text
    Hei, hvor lang tid tar det for deg å installere og aktivere produktet? for meg det tar bare 5 språk, engelsk, fransk, tysk, spansk og portugisisk, for andre språk vi er ikke interessert i øyeblikket.
    Også spørre jeg deg om du gjøre deg gratis API aktivering, fordi vi ikke vet hvordan du aktiverer disse produktene.
    takk
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av fernando View Post
    Jeg ønsker å kjøpe denne plugin/legge til-på, men jeg vil være sikker på at det er fortsatt støttes fullt ut. En venn av meg kjøpt dette for sitt område, men han har ikke mottatt aktiveringskoden som er nødvendig for den å arbeide. Han har også forsøkt å kontakte støtte flere ganger, men har ikke mottatt noen hjelp.
    Historien du skrev er forfalskning. Og det er lett å gjenkjenne for oss at du ble lurt, fordi aktivisering koden (med lisenskoden) er tilgjengelig for hver kunde på nedlastingssiden nær nedlastingskoblingen. Så hadde din venn å se den hvis han trakk produktet.
    Det er også ikke sant at noen av kundene ikke får hjelp noensinne. Vi alltid svar på innlegg på dette forumet og du kan sjekke det selv bare ved å gå tråd av tråden.

Så for å avklare - vi støtter VBET og du har dette forumet til å støtte deg.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Alex69 View Post
    Text automatically translated from: Italian to: Norwegian
    Translated text
    Hei, hvor lang tid tar det for deg å installere og aktivere produktet? for meg det tar bare 5 språk, engelsk, fransk, tysk, spansk og portugisisk, for andre språk vi er ikke interessert i øyeblikket.
    Også spørre jeg deg om du gjøre deg gratis API aktivering, fordi vi ikke vet hvordan du aktiverer disse produktene.
    takk
    Original text
    Installasjonen er trivielt - laste opp bare filer på serveren og product.xml av Admin CP. Du har fortsatt å konfigurere vBET. Nødvendige alternativer som er beskrevet i viktig-filen.
    Sist endret av vBET; 11-03-1412:41.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •