Hei, jeg er ganske ny på vBulletin og modifikasjon, og så jeg har noen spørsmål.
Jeg ønsker å kjøpe denne plugin/legge til-på, men jeg vil være sikker på at det er fortsatt støttes fullt ut. En venn av meg kjøpt dette for sitt område, men han har ikke mottatt aktiveringskoden som er nødvendig for den å arbeide. Han har også forsøkt å kontakte støtte flere ganger, men har ikke mottatt noen hjelp.
Jeg vil kjøpe dette, så dette er den beste oversetteren jeg har sett, men jeg ønsker ikke å ha noen problemer med installasjonen. Jeg ville kjøpe installasjonsstøtte med tillegget, slik at du kan installere for meg med den riktige koden som er nødvendig for aktivisering.
Kan jeg også spørre hvorfor min venn kan ikke få noen støtte for hans aktivisering problemet? Han kan ikke finner hans koden og har sendt flere ganger for å få det. Han har også prøvd å gjøre innleggene til dette forumet, men hans innlegg er ikke dukke opp her. Jeg ville sterkt elske å få denne plugin installert ganske snart på min forum slik at svaret ditt er verdsatt.
Takk.
Fernando