Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Como para apagar vbet e manter traducións?

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Default Como para apagar vbet e manter traducións?

Hi Pode alguén dime como para apagar vbet mais manter todas as traducións máis que os correos reverting? Teño un dedicado server 2.6Ghz 12mb cache *** Ram e aínda a carga é alto e ás veces demasiado, i've feito todo o optimizando thats sido anunciado ao redor de mais é feito pouca diferenza, o xeito único de baixalo agora sería para bloquear motores de procura que naturalmente significarían a morte da nosa comunidade.

Tan, que i'd gosta facer é volve a só utilizando vbseo mais manter todas as traducións i haber até agora. Podería alguén aconsella compracer?

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola
    vBET Non apoios non traducindo correos novos. Podes tentar estender refacho cache TTL, afectará con menos proces uso mais o contido para hóspede será non en data.
    Eu proba de tempo da resposta desde websitepulse.com E para orignal páxina é: 1.018 , e para traducido(como hóspede) 1.151, por tanto quizais poderiamos possiblie considerar outra razón de por que o foro traballa tan máis lento.
    Último editado por r.dziadusz; 15-04-12 en 12:49.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Hi perdón i Non Foi atrás a este #máis cedo mais máis tempo cando i tentar o voso sitio o seu abaixo.

O meu sitio non está traballando lento, que i estou dicindo é a carga é alto, sempre cando i haber vbet en uso, se i volver a vbseo tan estándar as pingas de carga, i've moveu a un sever que agora ha **** Ram e 3.2Ghz procesador (Quad Núcleo).

O que eu estaba pregunta se hai de calquera xeito para deixar VBET traducir máis, pero manter as traducións que xa están na caché e base de datos para que a xente aínda poden visitar Www.mysite.com/fr/mythread_contido.html E ver o french tradución que i xa ter para el.

Traducindo está devindo demasiado caro, ambos os dous Google e Microsoft son traducións pagadas agora, alí ha non demasiado desde Apertium e o server carga. Isto é por que, por agora i'd gosta apagalo desde traducir máis afastado mais aínda deixar usuarios para ver o contido xa traducido, i entende que alí' non será o contido traducido novo e as traducións serán vellos mais cando o contido de cada correo traducido non muda (os usuarios non poden editar os seus correos) non hai ningún problema.

Saúdos,
    Simon

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

O que eu estaba pregunta se hai de calquera xeito para deixar VBET traducir máis, pero manter as traducións que xa están na caché e base de datos para que a xente aínda poden visitar Www.mysite.com/fr/mythread_contido.html E ver o french tradución que i xa ter para el.
    Non hai tales opcións vBET. Pero se quere só para deixar traducindo mensaxes - sen cambiar-lle foro de eficiencia - só eliminar todas as claves / logins etc desde o AdminCP -> vBET -> provedores de tradución - Se non hai ningún provedor haberá ningunha tradución nova mais vBET utilizará traducións vellas para correos traducidos unha vez

Membro
    Rexistrado
    Aug 2012

Tentar a carga que equilibra...Uso dous servers. Un CDN podería axudar demasiado.

Máis minify, e utilizar caching programas para habilitar navegador cache para unha semana.
    Opcode caching Vía memcache é a opción mellor porque podes a nube múltiple servers xunto mais APC é outra opción boa

Tags para este tema