Eu login/logouat, ollada algúns correos e eu non viron calquera pop-arriba. Podería compracer describirme dá un paso por dar un paso que para facer ve o pop-enriba de xanela?
Eu login/logouat, ollada algúns correos e eu non viron calquera pop-arriba. Podería compracer describirme dá un paso por dar un paso que para facer ve o pop-enriba de xanela?
i Suposición terás que aclarar galletas agora, mais cando foi informado a min (e i viuno unhas cantas veces eu) i saíu do sistema premido a ligazón para regresar á páxina i último visto e a caixa rebentou arriba e o sitio non cargaría correctamente até un dos botóns foi premido, i experimentouno en IE9 o usuario que informou utilizaba Firefox
Ok Probareino naqueles navegadores
Aínda ningún POP-arriba. Compracer darme exacto "que para facer" lista, cando mostra a ti. Exacto url, tradución exacta (se necesitado), cando(en que fío) a logout, nos cales tentan a login - todo pode importar
Os pasos i deute é como sucede, i non o pode recrear outra vez, i xestionou recrealo unha vez despois de anunciar o problema aquí mais pode non outra vez, o usuario didnt dar un url outro que o foi redirixido a Справка по Oficina de Microsoft - программирование Oficina de Microsoft обсуждения - Excel VBA-программирование - доступа E cando sucedeu para el i moitísimo dubida que i xestionado para elixir o fío exacto fixo para conseguir redirixir mensaxe.
EDIT: é só díxome que non foi entrado no sistema, sinxelamente introduciu o sitio url no seu navegador para conseguirlle alí e o pop enriba de aparecido!
Sei isto é o asunto para ti mais correcto agora é duro de adiviñar o que podería couse o. Podería compracer preguntarlle o que a súa lingua de usuario s?
Dei @you all esta información no begining do fío, non tivo unha lingua de destino do foro cando non foi asinado dentro, o seu navegador é posto a english e é indian vivindo en Novo Dehli******
Ok Agradecementos. Comprobareino outra vez, mais gosta díxeno é duro de adiviñar o que coused o, vBET-Michal é fóra desta semana, mais despois de que é atrás nós falará sobre este asunto . Se consegues calquera información adicional sobre un erro comprace @let me.
Ok, mais i tívoo constantemente un bo hai poucas semanas, entón desapareceu cando i o upgrade, mais agora parece que aínda pode ser experimentado, i só podería imposibilitar a lingua rusa como i non pode confiar no NOT de asunto que é presente e cando a miña alexa a clasificación foi desde 79,000 a sobre 300,000 entón é serio, a miña clasificación está arrancando para volver arriba mais como i dixo i cant toma a posibilidade así que i'll imposibilítao.
Mentres non podemos comprobar este pop desde o interior alí é un explenation por que aparece en russian (para imposibilitalo completly , gosta dixen en correo anterior, : AdminCP -> vBET -> Misc -> Redireccionar para idioma do usuario: Disabled):
-Após logout - o usuario ten non as súas colocacións - é tratado como hóspede, popup galletas lidas desde as vosas colocacións de navegador