Olen sisäänkirjautuminen/logouat, Selaa joidenkin virkojen ja ei nähdä mitään ponnahdusikkuna. Voisi voit Kerro minulle askel askeleelta mitä näet ponnahdusikkunan?
Olen sisäänkirjautuminen/logouat, Selaa joidenkin virkojen ja ei nähdä mitään ponnahdusikkuna. Voisi voit Kerro minulle askel askeleelta mitä näet ponnahdusikkunan?
luulen sinun tulee Poista evästeet, mutta kun se oli ilmoittanut minulle (ja olen nähnyt sen muutamia kertoja itseni) olen kirjautunut ulos napsauttaa linkkiä palata viimeksi tarkastelit sivun ja tullut näyttöön ruutuun ja sivuston ei ladata oikein kunnes painikkeita napsautetaan, minä sen kokeneet IE9 käyttäjä, joka ilmoitti, se oli käyttää Firefox
OK testaa se niissä selaimissa
Vielä ei ponnahdusikkuna. Pakibigyán tarkka "mitä tehdä" luettelon, kun se näyttää sinulle. Tarkka URL-osoite, tarkka käännös (tarvittaessa), kun (olevien säikeiden) logout, joka yrittää sisäänkirjoittautumissivuksesi - kohdassa kaikki merkitystä
On antanut sinulle ohjeita miten se tapahtuu, olen ei luo uudelleen, hallitun uudelleen kerran jälkeen kirjaus ongelma tässä mutta ei uudelleen, käyttäjä vikojen antaa muiden kuin sen hän on uudelleenohjattu url Справка по Microsoft Office - программирование Microsoft Office - Excel VBA-программирование - обсуждения доступа ja kun se tapahtui hänelle hyvin paljon epäilen, että onnistuin poiminta tarkka säikeen hän teki uudelleenohjaus sanoma.
Muokkaa: hän on juuri kertonut minulle, että hän ei ollut kirjautunut sisään, hän yksinkertaisesti tuli sivuston URL-osoite hänen selaimen saat hänelle siellä ja pop enintään näytti!
Tiedän, että tämä on ongelma, voit mutta oikealla on nyt vaikea arvata, mikä voisi couse. Voisi pyydä häntä mitä hänen käyttäjän kielen s?
Minä annoin nämä tiedot on säikeen begining, hän ei ollut kirjauksen kieli, koska hän ei ollut allekirjoitettu, hänen selain on määritetty englanti ja hän on Intian elävät, uusi Dehli ****** foorumi
Selvä kiitos. Voin tarkistaa uudelleen, mutta kuten sanoin on vaikea arvata, mikä coused, vBET Michal on myynnissä tällä viikolla, mutta kun hän on takaisin Me puhumme ongelman. Jos saat lisätietoja virheen, kerro minulle.
OK mutta minulla oli se jatkuvasti hyvä muutama viikko sitten ja sitten katosi, kun tein päivityksen, mutta nyt siltä, että se voi silti olla kokenut, olen juuri saattaa käytöstä Venäjän kielen, koska en voi vedota ei ole läsnä ongelman ja kun kyseisellä alueella minun alexa luokittelu on lähtenyt yli 300000 79,000 on vakavia, minun sijoitus alkaa tulla takaisin, mutta kuten sanoin en voi ottaa mahdollisuutta, joten se käytöstä.
Vaikka meillä ei voi tarkistaa tämän pop-sisällä on yksi explenation, miksi se näkyy Venäjän (käytöstä completly, kuten sanoin Edellinen post, älä: admincp -> vbet -> misc -> Ohjaa käyttäjän kieltä : ei käytössä):
-Jälkeen logout - käyttäjä ei ole hänen asetukset - kohdellaan kuten Vieras, valikko lukea evästeet selaimen asetukset