En páxina de colocacións de API de Google, i posto max 1 M caracteres perday = o seu malo i necesidade de pagar 20$ por día a google, para utilizar google traducir. Isto é ok para min, cando i gañou máis que que por día desde anuncios
Tan i estou tentando facer máis menos diñeiro que i necesidade de gastar a Google para cada día, mais a lata quieta que utiliza google traducir. Son aínda non seguro o resultado de proba para abaixo idea, tan i estou pedindo resposta oficial, e esta axuda comunitaria
- Trucos/de consellos 1. O máis menos caracteres de texto que traduciron, o máis menos diñeiro que i necesidade de gastar a google
Tan i estou pensando utilizando SE NOT condicional nalgunha área no meu foro aquilo non importante, nalgúns #modelo, tan google traducir ningunha necesidade a traducilo, tan máis menos diñeiro que i necesidade de gastar a Google :
Se esta área é ningunha necesidade mostrando en páxina traducida, así que ningunha necesidade de traducir, é isto o condicional? :
<Se condición="!isset($_PETICIÓN['lingua'])">
Algunha área aquilo non importante, que ningunha necesidade de traducir. ie Cabezada benvida, anuncio, etc
</ If>
Nb. Consigo que código desde aquí Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo7847
- Trucos/de consellos 2. Ningunha necesidade de traducir algúns foros, aquilo non importante
Penso actualmente, vbet está traducindo todo foro, e non hai ningunha opción para excluír algúns foros
Tan i pensar necesidade isto SE NOT condicional, que necesitamos para envolver no código destes plugins :
'vB Tradutor de empresa - Bandeiras
'vB Tradutor de empresa'
'Escribir hóspede cache'
Se ($LSde GLOBA['forumid'] != xx) {
O plugin código por riba daquela necesidade de envolver
}
Nb. Cambio xx wih o foro ti dont quere excluír desde traducir
Adminstration Nota: este consello é mal - non é necesitado nada
- Trucos/de consellos 3. Ningunha necesidade de traducir algúns estilos, só traducindo nun estilo
Por exemplo :
default Dominio de estilo.com É traducido
Mais dominio.com/?styleid=xx É traducido outra vez, a súa páxina dobre mala que traduciu, mesmo ter contido de texto mesmo, só estilo diferente, o seu dereito non eficaz, por que necesita traducir todos os estilos
Tan i pensar necesidade isto SE NOT condicional, que necesitamos para envolver no código destes plugins :
'vB Tradutor de empresa - Bandeiras
'vB Tradutor de empresa'
'Escribir hóspede cache'
Nb. Cambio xx wih o styleid que queres traducindoSe (carné de identidadede ESTILO == xx) {
O plugin código por riba daquela necesidade de envolver
}
Compracer participación pensas o seu traballo, e se tes outro xeito a salvar/frugal diñeiro, utilizando Google pago v2 API tamén