Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 14 de 14

Thread: O Fío contenta non sendo traduciu

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola
    Apliquei aqueles quickfixes para ti - withour actualización vBET.
    Se actualizas o voso vBET te terá que modificar código outra vez, becouse non oficialy apoia versión máis vella de vBulletin

Comprobei e logras os vosos límites en ambos os dous Microsoft e Apertium, como el é dito aquí
    Lograches os vosos límites tan o texto non é traducido, mais texto traducido unha vez como título de fío aparecerá.

Compracer nota utilizas só API de traducións libres es sempre pode utilizar pagado uns: tradución de API do Google v2, e subscrición paga de Microsoft Trabnslation por Azure(se actualizas o voso PHP)

Membro Senior
    Rexistrado
    Outubro 2009

Hi, Pode engades as modificacións adicionais dá un paso ao xa anunciou un por vBET aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html , o guía non foi actualizado. Paguei un custo adicional para compatibilizar isto, cando un actualizar sae eu mod o eu sen amolar calquera.

Para utilizar o Google V2 teño que actualizar #o meu PHP? Pensei Que Era para Microsoft só?!?

PS. Unha vez traducido ter que non as palabras traducidas fican no cache?

Grazas!
    Último editado por mario06; 14-01-12 en 06:46.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

O É actualizado:
    Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo3666

Para utilizar o Google V2 teño que actualizar #o meu PHP? Pensei Que Era para Microsoft só?!?
    Ben agora son reimplementing función, que non utilizará json_Traduce Tan poderías utilizalo sen actualizar o voso PHP

PS. Unha vez traducido ter que non as palabras traducidas fican no cache?
    vBET É caching frases enteiras. Mais si texto traducido unha vez estancias no cache.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Aquí é quicx arranxar para o voso asunto:
    FIX

Agora serás capaz de utilizar Tradución de Microsoft por Azure mesmo con máis vello php versión

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema