Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 3 123 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 22

Thread: Todas as traducións pararon laborábeis - todo os fíos son espazo cando unha bandeira é premida

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Exclamation Todas as traducións pararon laborábeis - todo os fíos son espazo cando unha bandeira é premida

Non fixen calquera cambios. Son en vBulletin 3.6.8 con vBET3.4.1.

Fixo Google muda o seu API de Tradución ou algo?

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Eu xusto upgraded a vBET 3.5.2 agora a miña páxina de tradución é completamente espazo. Que son eu perdendo?

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Ok. Conseguiu este correndo googletest.php. Parece son suspendido por Google

Arrancando proba de tradución para API de Google v1
    Resultado da proba: {"responseData": null, "responseDetails": "Termos de sospeita de abuso Servizo Consulte http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Erro de proba:
    Tempo de conexión (ms): 566.118164062

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

A miña proba de API do Microsoft parece ben. Ter que non o meu vBET aínda traducir con API de Microsoft?

Comezando tradución proba MS
    resultado de Proba: "Ola"
    Erro de proba:
    Tempo de conexión (ms): 492.813964844

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola,
    Si podería mais a proba podes ser misleading, becouse proba tradución só nun segundo
    Compracer podería comproba:
    - Puxo
    admincp -> vBET -> Provedores de tradución -> Google de Uso Só : NON
    - Actualiza = upload outra vez cartafol upload-Unha vez -> vbet_opcións_de tradución Se ningún por favor, facer aquilo

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Si eu 'Google de Uso Só: NINGÚN' e eu upload vbet_cartafol_de opcións da tradución.

Agora se preme unha bandeira, consegue o erro seguinte:

Erro fatal: Chamada a undefined a función salva_settings() en /casa/smera/público_html/os foros/inclúe/vbenterprisetranslator_tradutor_de clase.php En liña 28

Eu vaguely recordar arrancou conseguindo por riba de erro despois de que fixo algúns muda baseados en FAQ recomendación en rendemento. Sente como el podería ser relacionado a memoria cache ou algo
    Último editado por myandy99; 30-10-11 en 19:00. Motivo: Detalle máis afastado

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Tira/editar calquera ficheiros, (outro que para vbseo integración)
    Podería compracer dicirme que pasos (de FAQ pista de rendemento) foi feito?
    Se non recordas algún disto comprace PM me o voso acceso detailes comprobareino no voso server

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

Recorda o problema ocorrido despois de que mudou Memoria Cache de Ningún a algo. Mais agora mesmo aínda que mudou a Memoria Cache apoia a 'Ningún' o problema aínda existe

Non tirei/editar calquera ficheiros, (outro que para vbseo integración)
    Último editado por myandy99; 01-11-11 en 13:22.

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2010

A liña do código onde o erro fatal ocorre parece para ser o seguinte. Pode consegue algunhas respostas?

Code:
    save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Te O Erro aparece becouse do sistema non pode atopar A Función salva_settings Cal é vBulletin función e tería que ser dentro adminfunctions_Opcións.php Correcto agora i non sabe por que non pode ser atopado, compracer reconsiderar reupload todo vBet ficheiros, ou compracer PM me accede detalles, e comprobareino.
    O É dificilmente posíbel este erro foi provocado por mudar Memoria Cache valor

Páxina 1 de 3 123 PasadoLast

Tags para este tema