Non fixen calquera cambios. Son en vBulletin 3.6.8 con vBET3.4.1.
Fixo Google muda o seu API de Tradución ou algo?
Non fixen calquera cambios. Son en vBulletin 3.6.8 con vBET3.4.1.
Fixo Google muda o seu API de Tradución ou algo?
Eu xusto upgraded a vBET 3.5.2 agora a miña páxina de tradución é completamente espazo. Que son eu perdendo?
Ok. Conseguiu este correndo googletest.php. Parece son suspendido por Google
Arrancando proba de tradución para API de Google v1
Resultado da proba: {"responseData": null, "responseDetails": "Termos de sospeita de abuso Servizo Consulte http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Erro de proba:
Tempo de conexión (ms): 566.118164062
A miña proba de API do Microsoft parece ben. Ter que non o meu vBET aínda traducir con API de Microsoft?
Comezando tradución proba MS
resultado de Proba: "Ola"
Erro de proba:
Tempo de conexión (ms): 492.813964844
Ola,
Si podería mais a proba podes ser misleading, becouse proba tradución só nun segundo
Compracer podería comproba:
- Puxo- Actualiza = upload outra vez cartafol upload-Unha vez -> vbet_opcións_de tradución Se ningún por favor, facer aquiloadmincp -> vBET -> Provedores de tradución -> Google de Uso Só : NON
Si eu 'Google de Uso Só: NINGÚN' e eu upload vbet_cartafol_de opcións da tradución.
Agora se preme unha bandeira, consegue o erro seguinte:
Erro fatal: Chamada a undefined a función salva_settings() en /casa/smera/público_html/os foros/inclúe/vbenterprisetranslator_tradutor_de clase.php En liña 28
Eu vaguely recordar arrancou conseguindo por riba de erro despois de que fixo algúns muda baseados en FAQ recomendación en rendemento. Sente como el podería ser relacionado a memoria cache ou algo
Último editado por myandy99; 30-10-11 en 19:00. Motivo: Detalle máis afastado
Tira/editar calquera ficheiros, (outro que para vbseo integración)
Podería compracer dicirme que pasos (de FAQ pista de rendemento) foi feito?
Se non recordas algún disto comprace PM me o voso acceso detailes comprobareino no voso server
Recorda o problema ocorrido despois de que mudou Memoria Cache de Ningún a algo. Mais agora mesmo aínda que mudou a Memoria Cache apoia a 'Ningún' o problema aínda existe
Non tirei/editar calquera ficheiros, (outro que para vbseo integración)
Último editado por myandy99; 01-11-11 en 13:22.
A liña do código onde o erro fatal ocorre parece para ser o seguinte. Pode consegue algunhas respostas?
Code:save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));
Te O Erro aparece becouse do sistema non pode atopar A Función salva_settings Cal é vBulletin función e tería que ser dentro adminfunctions_Opcións.php Correcto agora i non sabe por que non pode ser atopado, compracer reconsiderar reupload todo vBet ficheiros, ou compracer PM me accede detalles, e comprobareino.
O É dificilmente posíbel este erro foi provocado por mudar Memoria Cache valor