Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123
Resultados 21 para 24 de 24

Thread: Traducións baleiro.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Tiven que imposibilitar vBET por agora. O meu foro enteiro constantemente xusto foi a tempo-outs debido a traducións que non poden ser feito. Tan agora xusto espero e esperarche/esperarte pode atopar unha solución boa. Son un membro para sempre o meu amigo, e sabe te atopará un xeito.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Neste momento é probando API de tradución nova (compracer ver anuncios). En todo caso - se as traducións non poden ser feitas te non tería que ter calquera timeouts... Algo non é ben aquí. Cando a tradución non pode ser feita, entón vBET tería que marcar provedor como indispoñíbel e comprobalo cada 10 minutos é dispoñíbeis outra vez. Mentres tanto cando ningún provedor é dispoñíbel entón só cached os resultados son mostrados. Así que calquera timeout non tería que acontecer. Compracer fío novo aberto para o voso asunto con timeouts e detalles de acceso do PM - comprobaremos o que está indo en. Quizais consegue algúns nota de erro diferente de provedor e é non virado de por vBET - que explicaría por que vBET aínda tenta utilizar o provedor. Pode comprobalo só en sitio.

A Solución real xa soluciona o asunto con límites logrados. Se ten algún problema pode ser causado por algún becho. Temos que comprobalo a verify - compracer fío novo aberto e detalles de acceso do PM.

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Habilitei a versión máis tardía de VBET hoxe por primeira vez outra vez. Así que pode pregunto#prpers guys para compracer guiarme encima a onde para apagar cache limpeza (Como por Michal suxestión en por riba de correo) Tamén o que as páxinas poden puxen non para traducir, e como para facer aquilo?
    Nesta etapa estou utilizando só o API libre é desde Microsoft e Apertium, mais son utilizados enriba de dentro como 2 minutos. Tan por agora necesito para atopar un xeito a só traducir mensaxes novas. Tamén estou tentando para facer funcionar un xeito de utilizar API pago de Google, tan con sorte cando teño que en sitio podo utilizar VBET ao seu máis cheo outra vez. Agradecementos.

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola
    Foru Imposibilitando hóspede cache podes pór ambas as dúas colocacións:

AdminCP -> vBET Cache -> Cache Tempo para Vivir (TTL) -> Cache Tempo para Vivir (TTL): 0
    - Ti cache o dato durará para sempre

AdminCP -> vBET Cache -> Cache Tempo para Vivir (TTL) ->Cache aclarando estratexia: Imposibilitou

Te "Pode non transtaling" algunhas páxinas por encher opción):
    AdminCP -> vBET Principal -> Ignorar URLs:

Tamén podes utilizar: <-! VBET_SNTA -> e <-! VBET_ENTA -> tags. Só posto dentro del contenta que non queres ser traducido e voila - non será - Podes easly #modelo de acceso por AdminCP -> #Modelo & de estilos

Páxina 3 de 3 FirstPrimeiro 123

Tags para este tema