Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 9 de 9

Thread: Isto é posible?

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2011

Question Isto é posible?

Ola!

Ten uns cantos pre-cuestións de vendas ... Ha vBulletin 4.0.8 foro ... E son interesando para comprar vBET ...

1. Traducir de Google Translate API v1 Microsoft Traducir API?

O meu foro están en croata linguaxe (moi semellante ao serbio de Bosnia ou da linguaxe).
    Traduce Google apoio croata, serbio e bosníaco linguas, mais a Microsoft Traducir API NON apoiar calquera delas ...

Podo traducir meu foro Google Translate API v1 da lingua croata para idioma Inglés ... e entón traducir o meu foro de inglés a todos os outros Microsoft Traducir API traducido a?

2. Se isto non é posíbel ... Pode eu el a man de MySQL databases ... Para traducir mesa de dato do DB de inglés a outras linguas con SEÑORITA Traducen API ... É este posíbel con vBET ?

Ou ... con algún outro script ... ou ... dalgunha outra forma de facelo?

3. Traduce Google API v2 é un servizo moi caro para min (e probablemente a quen teñen un foro de medio e grande porte) .. GT_API_v2 ... 1 caracteres M = $ 20 ... ?!?!? ...

Eu teño en VB4 Database ... só no "post" de mesa ... en "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 caracteres M ...

SELECT SUM (char_length (pagetext))
    FROM post

Noutras mesas de DB ... Como fío "de mesa" ... Título ... keywords ... Mesa "tag" ... Frase "de mesa" ... Outro vb plugins ...

Digamos que o meu foro ten un total de 500 millóns de caracteres ... Traduce Google API v2 ... para traducir o meu foro para só unha lingua ... Vai custa-me ... (1 M = $ 20) ... 500 M = $ 10,000 dólares

Se eu traducir meu foro para TOP 20 linguas ... Vai custa-me ... 20 x 500 M = $ 200,000 dólares

Quen vai pagar moito diñeiro para iso? ... Eu sei ... Eu non Vou!

Conclussion: Google debe cambiar isto ... 1 caracteres M = max $ 1 dólar

Estou mal?

4. Pode traducir só algúns foros ... Non foro todo e todos os foros?

Grazas ás respostas,

Manual
    Último editado por Manual; 30-09-11 en 00:23.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Oi

1. En vBET te pode configurar que provedor de tradución queres utilizar para cada pares de lingua da tradución. Quieto vBET non apoia traducións dobres neste tempo. Tan se provedor de tradución non está apoiando lingua específica serás non capaz de utilizalo para traducir de ou a esta lingua.

2. Non ben agora. vBET Non cambios vBulletin dato. Utiliza o noso propio cache e que é todo. vBET Proporciona ferramentas - como engadir BBCode a xa existindo mensaxes. Mais non temos ferramenta que mudaría o dato e tal ferramenta serían potencialmente perigoso, porque ti loose o voso contido orixinal.

3. 1M os caracteres significa 1 000 000 caracteres. Compracer nota que API de Google v1 é aínda aberto mais puxo restrictive límites que acaba realmente rápido correcto agora. Tamén vBET API de Tradución de Microsoft de apoios que é aínda libre e tamén teñen algúns límites. Se sabe algún outro API libre que Prazos de Servizo non disallow o seu uso en vBET compracer sinalalo e nós gladly engadir apoio para el.

Compracer nota que non tes que virar en todo linguas apoiadas. vBET Deixa para configurar que linguas terían que ser activas.

Ten en conta que ten que ir coa súa conclusión noutro lugar - para Google. Concordo plenamente que sería mellor se a tradución de Google sería máis barato ou, mellor aínda se sería aínda está libre. Aínda non cabe a nós e non podemos facer nada con el. Por favor, envíe as súas conclusións a Google - esperamos que eles van considera-lo.

4. vBET Deixa para determinar páxinas que terían que ser ignorado por motor de tradución. Pode determinalo por dar parte de URL - cada UURL que inclúe o texto dado será ignorado por vBET.

Se ha máis cuestiona - compracer xusto preguntar. Realiza que neste momento que compra vBET non é decisión tan fácil cando foi antes de Google consegue pagado.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2011

Si ... Está seguro ... Eu vou a Google para escribir isto conclussion ... pero as metas de Google non está foros ... só un pequeno a medio páxinas web CMS e blogs ...

Sei o que vou facer ... primeiro ... traducir todas foro para 50 + linguaxes ... ata 01 decembro de 2011 ...

... segundo ... man con MySQL e algunhas outras ferramentas ... traducir meu foro para todos os Inglés ... e pasar a MS Tradutor API ... traducir a outros 35 idiomas ...

Os meus membros da Croacia, Serbia e Bosnia ... aínda pode usar Google Translator (servizo gratuito) ... JavaScript na parte superior do foro ... para traducir do inglés para o foro linguas EXYU ...

Pregunta ...

5. Como Google traduce o meu foro ... vBET Envía palabras a google ... E recibir palabras traducidas e cache ... Ou como ?

6. Canto tempo leva Google para traducir o meu foro enteiro para 53 idiomas ... un mes ... dous meses ... ?

En canto palabras (ou caracteres) Google Translate API v1 traducir ao día?

Rexistrado
    Outubro 2009

Compracer nota que tradución por Google tradutor de servizo libre na parte superior do foro por JavaScript non producirá resultados que serán indexed. O xeito único para usuarios para conseguir aqueles serán a xa saber o voso foro entende polo menos un pouco de contido que é en lingua estranxeira para eles e entón clic para traducir. Isto é o asunto con esta solución - as persoas xa teñen que entender un pouco o que ve para motivarlles para premer tradución. Non o atoparán traducidos en motores de procura. Tan ao final - persoas que son interesadas e buscará o voso tema na lingua estranxeira non atopará o voso foro. Aquilo é por que vBET foi creado - para mudalo e para proporcionar contido traducido a aqueles que está mirando o voso tema.

Compracer nota que vBET deixa para utilizar #varios tradución APIs en tempo mesmo. Cando escribiu antes de que pode configurar para cada par de lingua que o provedor tería que traducilo. Tan mesmo se queres utilizar Google v1 ata que é pechado aínda recomendamos utilizalo xunto con API de Tradución do Microsoft - para evitar a rapidamente lograr de límites.

5. Exactamente. Despois de que é cached vBET usos cache.

6. Non teño idea. Depende do seu tráfico foro. As persoas máis rápido / bots ha para a súa páxina traducida, máis rápido será almacenado en memoria. Pero non use ningún seus propios robots para iso - non se admite. Ademais, hai que engadir aquí os límites que parece ser máis curto e curto - Google v1 prepárase para ser pechado.

Tampouco teño idea. Como escribín parece que os límites son máis restritivos cando estamos máis preto do tempo de peche. Por favor, mire en Google recursos para esta resposta. Nós non queremos enganar a ninguén, dando información de idade.

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2011

Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Compracer nota que vBET deixa para utilizar #varios tradución APIs en tempo mesmo. Cando escribiu antes de que pode configurar para cada par de lingua que o provedor tería que traducilo. Tan mesmo se queres utilizar Google v1 ata que é pechado aínda recomendamos utilizalo xunto con API de Tradución do Microsoft - para evitar a rapidamente lograr de límites.
    Fico feliz de saber que a opción ... par de linguas ...

Ben entendín ... Pido que confirme as seguintes solucións:

En vBET Admin opcións de Taboleiro do Control poden facer o isto :

1a) traducir en Google Translate API v1 ... do croata idioma a inglés ...

1b) traducir con Microsoft Traducir API ... de inglés a todos os outros 35 + idiomas

Se é mellor ... dende que Google só está dispoñible por dous meses .... arriba solución ... ou esta solución para abaixo?

2) traducir en Google Translate API v1 ... da lingua croata para (6 idiomas) Inglés, español, italiano, alemán, polaco e francés

2b) traducir con Microsoft Traducir API de Inglés para 5 linguas ... Español para 5 linguas ... Italiano / Alemán / Polaco / Francés para 5 linguas ...

Ha vBSEO 3.6.0 & vBSEO Sitemap Xerador ... Se acelera as traducións ou non ?

Eu teño máis Motores de búsqueda Google diaria do que Bing / MSN Bots ... e creo que iso é outra solución mellor que a primeira .... ou quizais non ... ¿Que pensas ... quizais a primeira solución é mellor, porque Google parase de API v1 moi pronto?

Grazas polas súas suxestións.
    Último editado por Manual; 01-10-11 en 23:17.

Rexistrado
    Outubro 2009

Ten en conta que no Admin CP ten opcións a Google para especificar cal a versión que desexa utilizar v1 ou v2. Ten tamén a opción que permite que especifique que quere empregar só provedores de Google ou outros tamén. Cando está configurado para usar outros provedores, por defecto, cando é posible, entón Microsoft se usa. Aínda así podes reconfigure-lo e proveedor de tradución definida para cada par de linguas - esta configuración é feita en ficheiros de configuración non no CP Admin. É 53x53 combinacións tan de máis para Admin CP, pero aínda fácil - basta para cada idioma que ten táboa separada no ficheiro de configuración separado onde define o mapeado - por exemplo, ten ficheiro separado para o mapeamento de polaco e non hai táboa onde as claves son " aos códigos de "linguaxe e os valores son nomes de proveedor. Desta forma, pode configurar o seu fornecedor de tradución para cada par de linguas. Así, non todo está feito por Admin CP, pero aínda así fácil de configurar.

1un) e 1b) pensa non entendes - pode non pór fluxo de tradución. vBET Non apoios traducións dobres. Só unha tradución por petición. De lingua de mensaxe para pedir lingua. Pode non ter calquera tradución no medio. Tan si pode pór Google para traducir de Croatian a inglés. E si pode pór para traducir de inglés a outro apoiado por Microsoft por Microsoft (é bastante para pór 1 opción para isto - deixar para utilizar outros provedores). Aínda non encarta tradución. Mensaxes que son escritas en inglés será traducido por Microsoft. Mensaxes que son escritas en Croatian será traducido por Google (a todas as linguas viraron encima, porque Microsoft non apoios Croatian.

2a) e 2b) realmente non entendo como esas dúas opcións son exclusivas. Ten o seu foro en croata? - Entón ten que usar Google. Ten o seu foro en inglés - entón podes usar un que sexa Microsoft ou Google. Se ten foro en 2 linguas - entón terá que elixir que a linguaxe é mensaxes estándar, marca noutra lingua (temos robot para iso - está en fase beta e agora será lanzado en breve) e entón terá que utilizar Google para croata e pode usar Microsoft para o resto. Pero todas as mensaxes que software escrito en croata será traducido por Google en calquera tradución solicitada - Microsoft non soportan esta linguaxe.

Se ha sitemap e integraralo con vBET, entón pode esperar que as botas irán máis rápidas ás vosas páxinas traducidas. Aínda se ten tráfico moi enorme e parcela de contido entón compracer ser consciente sobre límites en libre APIs. Máis probabelmente lograralo moi rápido. Booth Google v1 e Microsoft ten límites diarios. En Google v2 te pode polo tan quere desde ti paga para el e os límites son só para controlar os vosos gastos propios. Así que pode ser sensato de virar en primeiro único 2 linguas - default + un outro. E entón após o voso cache enche engadir un por un linguas novas. Se realmente tes parcela e tráfico enorme de contido para traducir entón é posíbel que lograrás os vosos límites rapidamente mesmo con único 2 linguas viraron encima. É non até nosoutros - Google era máis o usuario amigábel antes de que. Agora eles xusto cortado v1 e pon límites... Mais é algo que pode comprobar dentro vivir ou feito algúns cálculos e suposicións sobre tráfico diario a páxinas traducidas novas (após primeira tradución xa o tes cached).

Membro Junior
    Rexistrado
    Setembro 2011

Eu creo que ... este produto non é para min ... porque o meu foro están en croata idioma ... e podo usar Só Google ...

Eu non pago a Google Translate traducións API v2 ...

Se eu instalar este producto agora ... Só se pode usar para 01 de decembro de 2011 ... e despois desinstalar ... só eu teño é pouco máis visitantes e membros ...

¿Como traducir o foro ... Novas mensaxes de croata para outras linguas ... Google despois desconectar libre tranlsation GT API v1?

Resposta = de ningún xeito

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Se o foro é pequeno, entón será capaz de utilizar a versión de pago de Google API, eu teño só instalar e pode definir límites na consola do google api para cantos personaxes un día pode ser traducido e tamén cantos caracteres persecond / por usuario (thats dicir, o número de carácteres por segundo por chamada tradución), ten todo o acompañamento que precisa para que tamén pode ver cantos charatcers está a utilizar e cando. Así, pode facer que o seu límite de gasto e supervisar como vai, se está só interesado en só algunhas linguas traducidos, entón non terá que definir o seu límite de gasto moi alto, eu actualmente obter areound 200.000 visitantes por mes, por agora i ' ve limitada meus gastos para 100.000 caracteres dun día e eu estou soportando 32 idiomas, entón iso é 2 dólares por día, eu vou seguir que idiomas están sendo chamados para o meu foro (podes ver iso nas estatísticas google para o seu api) e despois á súa vez linguas máis fóra que non están a ser chamados para, i pode ter que ampliar a miña gasto diario por mor da cantidade de visitas eu recibín, pero podería probablemente reducir a súa máis.

E lembre, Microsoft está engadindo novas linguaxes ao longo do camiño polo que é todo de bo

Rexistrado
    Outubro 2009

Resposta = usando API outros

Hai xeito que é xa apoiado en vBET - é Google v2. Tan hai un xeito - non calquera quere pagar, mais o xeito existe. Naturalmente entende que non queres utilizar API pagado.

Tamén compracer nota que estamos buscando outro API de traducións - así que es sabe algúns entón deixado nos anota. É OK para os seus Prazos De Servizo con moito gusto engadiremos apoio para outro APIs a vBET

Tags para este tema