Ola!
Ten uns cantos pre-cuestións de vendas ... Ha vBulletin 4.0.8 foro ... E son interesando para comprar vBET ...
1. Traducir de Google Translate API v1 Microsoft Traducir API?
O meu foro están en croata linguaxe (moi semellante ao serbio de Bosnia ou da linguaxe).
Traduce Google apoio croata, serbio e bosníaco linguas, mais a Microsoft Traducir API NON apoiar calquera delas ...
Podo traducir meu foro Google Translate API v1 da lingua croata para idioma Inglés ... e entón traducir o meu foro de inglés a todos os outros Microsoft Traducir API traducido a?
2. Se isto non é posíbel ... Pode eu el a man de MySQL databases ... Para traducir mesa de dato do DB de inglés a outras linguas con SEÑORITA Traducen API ... É este posíbel con vBET ?
Ou ... con algún outro script ... ou ... dalgunha outra forma de facelo?
3. Traduce Google API v2 é un servizo moi caro para min (e probablemente a quen teñen un foro de medio e grande porte) .. GT_API_v2 ... 1 caracteres M = $ 20 ... ?!?!? ...
Eu teño en VB4 Database ... só no "post" de mesa ... en "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 caracteres M ...
SELECT SUM (char_length (pagetext))
FROM post
Noutras mesas de DB ... Como fío "de mesa" ... Título ... keywords ... Mesa "tag" ... Frase "de mesa" ... Outro vb plugins ...
Digamos que o meu foro ten un total de 500 millóns de caracteres ... Traduce Google API v2 ... para traducir o meu foro para só unha lingua ... Vai custa-me ... (1 M = $ 20) ... 500 M = $ 10,000 dólares
Se eu traducir meu foro para TOP 20 linguas ... Vai custa-me ... 20 x 500 M = $ 200,000 dólares
Quen vai pagar moito diñeiro para iso? ... Eu sei ... Eu non Vou!
Conclussion: Google debe cambiar isto ... 1 caracteres M = max $ 1 dólar
Estou mal?
4. Pode traducir só algúns foros ... Non foro todo e todos os foros?
Grazas ás respostas,
Manual