Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 4 123 ... PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 40

Thread: As grandes cuestións de tradución

  1. #1
    Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010
    Posts
    256

    Default As grandes cuestións de tradución

    Ola, eu estou precisando de axuda urxente, eu creo onte que algúns dos títulos fío faltan, pero se eu cambiar os idiomas en que aparecen (ás veces), confía aquí http://www.thecodecage.com/forumz/mi...eet-functions/ podes ver comezar Lotsof temas nomes, pero ningún título thread (ben, quizais un ou dous), agora cambie o idioma para o grego dicir que vai ver os títulos fío, cambiar de idioma e algúns títulos xa se foron e algúns permanecen?

    Alguén pode axudar por favor?
    Último editado por Simon Lloyd; 28-09-11 en 17:36.

  2. #2
    Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009
    Posts
    276

    Default

    Eu creo que estou tendo o mesmo problema. De súpeto empezou a ocorrer hoxe.

  3. #3
    Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009
    Posts
    276

    Default

    btw, cando cambiei a v2 Google api os mesmos fíos que anteriormente non eran traducir agora están traducindo. Google debe cambiar algo na api v1.

    Update: parece ser nun fóra de feito. Vou actualizar a páxina despois de cambiar a api, entón eu vou cargalo de novo nuns minutos eo idioma por defecto non serán traducidos. Se eu cambiar a API de novo, as cousas parecen traballar para unha min parella.
    Último editado por tavenger5; 28-09-11 en 23:20.

  4. #4
    Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011
    Posts
    441

    Default

    Ola
    Enlace que puxo no seu post non deu correcto, que me pode amosar exactamente liks onde pasou?
    Simon Lloyd: Cal API usa?

    Pero, primeiro, mirar para este cartafol na raíz do seu foro: vbet_translation_options
    Se non o houbera, por favor, lea este post Vbet 3,5 relase
    especialmente:
    NOTA: hai un paso de actualización adicional necesario:
    - Subida ao contido do servidor de directorio de subida, xa de vBET paquete (inclúe configuración para soporte multi tradución API)
    Último editado por r.dziadusz; 29-09-11 en 11:07.

  5. #5
    Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010
    Posts
    256

    Default

    Ola a ligazón non funciona no momento porque estamos optimizando a base de datos, eu estou a usar a versión estable lateset vBET3.4.1 que eu enviei onte á noite a partir 3.4.0, pero despois cada páxina do foro foi levando 30 segundos para abrir , entón antes de reclamar aquí eu decidimos optimizar a base de datos só para o caso, pode levar máis algunhas horas aínda como o noso DB é 11.5gb.

  6. #6
    Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010
    Posts
    256

    Default

    Os títulos fío desaparecidos e traducións eran aparentes antes de actualizar.

  7. #7
    Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011
    Posts
    441

    Default

    Pode actualizar o seu foro para a última versión, e permitir tamén Microsoft api, pero base de datos aferir primeiro é opimised faga o noso proba google - Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728, E descubrir se está todo ben, you'he escrito noutro post sobre os límites google api v1, eu teño que investigar tanto, tamén pode usar os nosos consellos para reducir os seus pedidos: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html

  8. #8
    Membro Senior
    Rexistrado
    Decembro 2009
    Posts
    276

    Default

    Aquí está un dos meus posts non funciona correctamente: http://cellphoneforums.net/ ********/ t335694-a.html

    m otorola é filtrado por aquí tamén - substituír *** 's con m otorola (sen espazo)

    Ademais, vbet_translation_options é cargado para o meu servidor. Eu aínda non podo usar o tradutor da MS aínda.
    Último editado por tavenger5; 29-09-11 en 14:03.

  9. #9
    Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011
    Posts
    441

    Default

    Estou traballando niso, e por favor abrir nova fío para este Issue porque o seu problema é sobre vbet 3.5 e este fío está aberta polo usuario 3.4x que é diferenza,

  10. #10
    Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010
    Posts
    256

    Default

    Quote Enviado Orixinariamente por r.dziadusz View Post
    Pode actualizar o seu foro para a última versión, e permitir tamén Microsoft api, pero base de datos aferir primeiro é opimised faga o noso proba google - Http://www.vbenterprisetranslator.co....html#Correo1728, E descubrir se está todo ben, you'he escrito noutro post sobre os límites google api v1, eu teño que investigar tanto, tamén pode usar os nosos consellos para reducir os seus pedidos: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Eu nunca vou cambiar a vb4.x como cheas de problemas e erros de seguridade, xa lanzaron parches en quizais 15 meses, como moitos, non é bo!, Eu seguín todo as súas suxestións de optimización (e posta mensaxes dos últimos sobre este), a optimización terá unha hora ou así, entón eu vou ser capaz de comprobar que ligan .. etc

Páxina 1 de 4 123 ... PasadoLast

Tags para este tema

Permisos de Mensaxe

  • Vostede non publicar novos temas
  • Vostede non enviar respostas
  • Vostede non anexos post
  • Vostede non editar as túas mensaxes
  •