Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 1 de 2 12 PasadoLast
Resultados 1 para 10 de 12

Thread: vBET 4.4.2 Released

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Default vBET 4.4.2 Released

Ola

Sei planeamos para liberar primeiro vBET3.x Mais Google xa deu API de Tradución nova v2 (pago un) así que tivemos que adoptar os nosos plans a situación real. vBET 3.x Terá aqueles cambios en liberación próxima

Polo tanto, esta versión engade soporte para Google Translation API v2. Neste momento soporta tres API tradución:
    • Tradución de Google API v1 (dispoñible ata 01 de decembro de 2011)
    • Tradución de Google API v2 (pagado un)
    • Microsoft Tradución API (gratis)

Agora se queres usar paga Google API, entón ten que activar o Google Translation API v2 man agora (Admin CP-> vBET-> Tradución providers-> Use Google API v2. Despois de 01 de decembro iremos eliminar esta opción, xa que haberá opción aínda máis.

Xa que esta liberación para instalacións novas default vBET usos de configuración só linguas libres - tan aqueles apoiado por API de Tradución do Microsoft. Tamén por default cache tempo para vivir é 90 días (desde API de Tradución do Google v1 non é utilizado por default non temos 15 días cache extremo – aínda en descrición de parámetro alí non é sobre esta limitación para API de Tradución do Google v1 usuarios). Tamén a opción nova é dispoñíbel para cache limpeza - podes dicir que mesas terían que ser limpadas. Agradecementos que es quere ter traducións libres e pagas, podes limpar cache para traducións libres e mantelo até data con calidade crecente. En tempo mesmo non tirarás traducións que te pagado para, así que non tes que pagado sobre e sobre outra vez para tradución mesma Isto é tamén default vBET configuración - mesas tan únicas para traducións de Microsoft son limpadas agora. Se aínda utilizas API de Tradución do Google v1 compracer volta en limpar para resto de linguas para respectar Prazos de Google De Servizo (15 días caching extremo).

Teña en conta que novos valores por defecto para parámetros de idade non teñen impacto en foros durante a actualización (vai ter o seu valor antigo). Aínda a novos parámetros (como as táboas que deben estar limpas), terá nosos valores por defecto, porque non tiña valor anterior alí.

Así, en poucas palabras: esta versión está preparado para darlle traducións libres e permite cambiar de configuración para soportar todos os 53 idiomas.

Novo:
    • Soporte para Google Translation API v2
    • Configuración para a limpeza de caché (que linguas deben estar limpas)

Cambios:
    • Configuración por defecto vBET preparado para traducións libres

Bugs corrixidos:

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2010

Great! Se eu a actualizar a partir VB3 para vB4 usar vbet4 a miña vontade de caché ten que empezar de novo?
    Último editado por Snake; 01-09-11 en 22:00.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Snake View Post
    Great! Se eu a actualizar a partir VB3 para vB4 usar vbet4 a miña vontade de caché ten que empezar de novo?
    Non - cache se ve como está. Update acaba de facer - non reinstalar (non desinstale e instalar de novo - durante a desinstalación todas as táboas de caché será eliminado). Teña en conta que vBET3.x tamén de soporte de Microsoft Tradución API e Google Translation API v2 - esta é a nosa principal prioridade agora Entón non tes que actualizar vBulletin todo e todos os plugins o seu só para iso.

Aínda así, se ten licenza para 4.x vBulletin eu persoalmente creo que é o motor moi bo e paga a pena para actualizar (só estar preparado para as cuestións ), mais non isto só para vBET traducións novas - darémolo a ti en próximo vBET3.x Liberación.

Membro Junior
    Rexistrado
    Agosto 2011

Text automatically translated from: Russian to: Galician
    Translated text
    e como a creación dun foro sobre vBulletin 3.8.7 Prompt ??((( (versión gratuita)
    Original text

Xubilados;)
    Rexistrado
    Agosto 2011

Ola,
    Ler sobre vBulletin 3.x aquí VB3 Debates Xeral - vBulletin.org Foro, e se queres preguntar sobre versión libre do noso produto vBet para vBulletin 3.x, compracer fío novo aberto dentro Free Version vBET2.3.x

Membro Senior
    Rexistrado
    Maio 2010

Onde podo obter información sobre o servizo de pago polo google? O canto iso vai custar e como configuralo a través deles? Grazas.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Quote Enviado Orixinariamente por Taurus View Post
    Onde podo obter información sobre o servizo de pago polo google? O canto iso vai custar e como configuralo a través deles? Grazas.
    Bótalle un ollo aquí Versión de pago de Google Translate agora API aberto para o negocio - Google Translate Blog pode traballar moi caro para foros, eles van cobrar R $ 0,05 por 500 palabras!

Eu só tomei unha rosca media de 9 mensaxes, Ata todo o texto postbit había 3456 palabras o que equivale a $ 1,76!, Para tradución é vai custar unha verdadeira fortuna!

É o API libre máis completamente? hai unha alternativa como Bablefish AltaVista?
    Último editado por Simon Lloyd; 04-09-11 en 18:28. Motivo: Engadido cálculo do custo!

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Simon Lloyd View Post
    Bótalle un ollo aquí Versión de pago de Google Translate agora API aberto para o negocio - Google Translate Blog pode traballar moi caro para foros, eles van cobrar R $ 0,05 por 500 palabras!

Eu só tomei unha rosca media de 9 mensaxes, Ata todo o texto postbit había 3456 palabras o que equivale a $ 1,76!, Para tradución é vai custar unha verdadeira fortuna!

É o API libre máis completamente? hai unha alternativa como Bablefish AltaVista?
    Aquí está os prezos detallados a Google Translation API v2: Prezos e condicións de servizo - Google Translate API v2 - Google Code
    El é de R $ 20,00 por 1 000 000 caracteres. É conta non en carácteres en palabras.

Tamén non hai límite de tempo para caché de resultados de Google Translation API v2. Entón non ten que pagar unha e outra vez para a mesma tradución. Así, os seus cálculos falta unha cousa - que tras a tradución da primeira liña, vBET xa ten sentenzas caché para estática elementos GUI. Aínda de acordo co resultado que tiña nun fío 9 posts cunha contía resumo dos carácteres 17 600 - isto fai media de case 2 000 caracteres por post. Isto non é exemplo común. Moitos sitios teñen menos de 60 caracteres (como o seu post anterior). Por exemplo esta resposta moi ten menos de 1.300 caracteres, e é resposta a longo como para moitos foros. Por suposto, non hai ningunha regra, pero creo que asustarse coa morte, usando só un exemplo, que non é moi común a moitos foros.

En calquera caso - como a fixación de prezos de prezos - é ata o Google como eles queren vender os seus servizos e ata usuarios que utilizan os servizos ou non.

Respondendo a pregunta sobre a alternativa libre - Si - vBET4.x xa soporta totalmente gratuíto Microsoft Tradución API - El non apoios tantas linguas como Google, mais é aínda 35 linguas. Tan vBET os clientes poden gozar con traducións libres mesmo após API de tradución do Google v1 será pechado. Polo menos Microsoft tan longo API de Tradución é libre, mais aquí somos tamén preparado para evolucionar - vBET agora faio fácil de engadir API de tradución nova.
    Último editado por vBET; 04-09-11 en 19:36.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Por favor, ten en conta o custo que eu dei anterior é só para un tradución.

Membro Senior
    Rexistrado
    Setembro 2010

Michael, grazas pola resposta detallada, podo entender o que estás a dicir pero por desgraza o exemplo que eu dei é moi común no meu foro, eu teño moitos moito máis tempo.

Fico feliz que, se eu intento servizo de pago de Google e funciona moi caro i aínda ba capaz de ofrecer traducións nos meus foros

Páxina 1 de 2 12 PasadoLast

Tags para este tema