Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 7 de 7

Thread: Mellorar seguimento Url: enlaces internos sempre en linguaxe implícita

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

Default Mellorar seguimento Url: enlaces internos sempre en linguaxe implícita

Eu apreciar unha opción para filtrar as conexións internas posta por usuarios do foro, calquera información na url linguaxe podería ser aparadas.
    Que ía mellorar a configuración de seguimento url, como a visualización de selección de idioma non sería alterada durante a navegación a través de links internos no foro.

Actualmente no meu foro navegando co seguimento url é impredictible, como premer en calquera ligazón interno causas de configuración de idioma sendo substituida.
    Navegando sen ela non é funcional de todos os xeitos, como sempre vén coa linguaxe implícita de foro en cada páxina.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Podes filtrar as ligazóns que quere non ser traducida en todo. Pero non ten sentido para o foro todo. Eu non entender claramente o que quere dicir. Quere dicir enlace incluído na post-escrito polo usuario? Polo tanto, se eu engadir aquí ligazón este post no que non estará activa para seguimento translation - dereito?
    Non vexo como isto mellora o seguimento URL. Agora todos os enlaces do foro son escaneado. Se alguén está na tradución polaca que quere ir ao sitio web polaco despois premer en enlace incluído na post e que é así como funciona agora. Por que comezar en tradución polaca e vai versión en inglés despois de premer en enlace sería calquera mellora aquí? Forzaría usuario a premer bandeira polaca de novo e de novo despois de cada cambio de páxina ...

Por favor, explique o que quere dicir con navegación URL imprevisible? Debe ser previsible - se considera que ten calquera funcionalidade mal por favor, abra novo informe de erro para este problema. Ao premer na ligazón que ir á páxina no mesmo idioma que estaba asistindo agora. Podes facer redireccións para idioma do usuario por opcións vBET se o desexa, pero por vBET estándar non vai facer calquera redirección lingua - só ha manter a linguaxe realmente visto durante páxina saltar.

En breve: Non entendo claramente solicitude ea súa finalidade. Por favor, describa máis.

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

O meu usuario non ten idioma seleccionado no perfil
    A miña lingua estándar foro é español
    O meu foro ten seguimento activado url

Se eu facer clic nun enlace interno posta por algún usuario lingua catalá:
    http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html?language=ca # post1035
    (Http: / / www.sexomercadobcn.com/pruebas-t22469-i12.html # post419302)

O meu usuario cambia o modo de visualización para o catalán. É dicir, eu non podo manter o meu modo de visualización da linguaxe estándar español.

Quero dicir usuario de filtrado publicada links internos para http://www.sexomercadobcn.com/follar-catala-t166.html # post1035 sería evitar este problema.
    Último editado por forosmb; 18-08-11 en 13:12.

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

Eu non podo undestand este (AdminCP):

Redireccionar para idioma do usuario
    Se esta opción está definida entón o usuario será redirixido á páxina traducida de acordo coas súas opcións de idioma do navegador. Redirección vai pasar só no inicio da nova sesión (cliente debe ter habilitadas as cookies ou será redirixido cada vez). Pode optar por facer a redirección ou a pedir o usuario é que quere ser redirixido.
    O usuario pode seleccionar:
    1) unha bandeira na navbar (flags menú de selección, almacenados no cookie eu supoño)
    2) unha lingua no seu perfil de usuario selector (almacenado no DB táboa de usuario)

Pero describir que redirecciona a linguaxe configuración do navegador (Isto é un erro ¿?).

Configuración do navegador é o mesmo que o menú navbar?

Son tres os xeitos este só o seu produto busca preferencias de idioma do usuario?
    Último editado por forosmb; 18-08-11 en 13:23.

Rexistrado
    Outubro 2009

Eu non podo ver o fío - se permite só para usuarios de registrador. Como podo entender a ligazón no post xa inclúe código de linguaxe. Ten en conta que o control de tradución só funciona para as ligazóns que non están xa internacionalizadas. Entón, se a conexión xa inclúe código de linguaxe, entón seguimento tradución non pode engadir outro (que non ten sentido).

Neste momento se non quere, entón ten que editar manualmente pos e eliminar o parámetro language / código de URL. Entón todo o mundo vai pousio a ligazón no seu idioma de visualización real.

Como podo entender que lle gustaría ter un código de idioma automaticamente eliminado da URL incluído no novo posto. É certo?

Sobre forzando redirección. Por favor, manteña un fío por unha cuestión. Imos perder o contrario. Esta discusión é sobre o seguimento de URL. Por favor, abra novo segmento para nova edición.

Membro
    Rexistrado
    Xuño 2011

Como podo entender que lle gustaría ter un código de idioma automaticamente eliminado da URL incluído no novo posto. É certo?
    Si, é iso.
    Polo menos unha opción AdminCP para obtelo activo.

Rexistrado
    Outubro 2009

OK - acepta. Debe ser incluído na liberación vBET4.x seguinte

Tags para este tema