i requist estes recursos tow
primeiro:
cando eu ver a bandeira da páxina para a tradución, a súa url aínda non relacionada coa url traducido así despois do clic no URL da páxina será redirixido a url traducido
está aí fóra para facer esa url traducidos a cada idioma usando ajax ou simplemente usar unha consulta máis para facelo conectado co url na súa lingua
segundo:
traducir texto en ajax controlpanel que o usuario poida usalo para traducir un texto tan novo servizo como:
Traduce Google
pero só para texto e ducuments como arquivos de palabras Microsoft e arquivos de texto e os arquivos soportados
se tamén dar a habilidade do usuario para subir arquivos primeiro e logo pedir para traducir, el ha dar o resultado será aínda maior
pola maneira como teño servizo de carga de ficheiros personalizados e tenda para os meus usuarios
el ten esa características:
1. cada usuario pode subir calquera arquivo que permisos no Panel de Control de admin
2.depend en grupos de usuarios: o que pode o servidor do usuario, e cantos arquivos
3. ninguén pode ver os outros arquivos, excepto o usuario dea permiso para o usuario / visitante a través do envío de correo electrónico co código que o usuario outro debe escribilas para downolad o ficheiro, e este código utilizado unha soa vez
4.it filesystem usar tamén con capacidade de estar por riba public_html para ser máis seguro
algunhas outras características
este sistema funciona, pero con erros pequenos, foi traballar perfectamente en 3,7
se usa este sistema para habilitar documento de soporte para traducir polo google
así o usuario ten a opción de traducir estas a usar google traducir servizo
só por un click
será grande suma tamén e podo facer este producto - que eu usei para o meu sitio e eu teño todos os dereitos, porque é un traballo personalizado con este recurso a ser só para min "códigos e traballo" - para o seu traballo e sitio e u pode usalo para engadir máis recursos e vendelo eu vou darlle os permisos, sen dúbida,
se frefer para discutir o asunto privado con i me entender que
grazas