Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 4 de 4

Thread: Abonda a escribir unha páxina wiki de usuario para o seu uso VBET

Membro Junior
    Rexistrado
    Xullo 2011

Lightbulb Abonda a escribir unha páxina wiki de usuario para o seu uso VBET

Quero crear unha páxina wiki
    Tradución - Revista Blinc:: BASE jumping, para-quedismo e parapente

Que os usuarios poden ler o meu que vai axudalos a comprender como usar VBET.
    A maioría dos meus usuarios non son técnicos, para que a páxina realmente ten que ser xenérico. Pero a páxina tamén debe traducirse así como eu xa teño 10 idiomas + bater o meu sitio.

Para todos aqueles que queren axudar, todos podemos compartir este valioso recurso.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola

Primeiro - por favor, configure vBET a recoñecer a linguaxe automaticamente. Vai atopar a opción opcións vBET no CP Admin. Eu non podo dicir agora vai traballar con contido wiki - iso depende se os ganchos axeitados son usados, pero será definitivamente traballo para todos os novos contidos vBulletin (artigos, blogs, comentarios en grupo, e así por diante).

Cando a detección de linguaxe é traballar - os usuarios só escribir na súa propia lingua e vBET (empregando Google API) axeitadamente marca a mensaxe.

Tamén compracer ver aquí para artigo sobre vBET BBCodes: http://www.vbenterprisetranslator.co...e-support.html

ho que está a usar demais vaultwiki

incrible que podes facer vbet traballando en páxinas vaultwiki, estou desactivando vbet en páxinas vaultwiki, porque vbet non funciona en páxinas vaultwiki

pode compartir a súa htaccess por favor? talvez por iso podemos facelo mellor

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Instrucións de integración para Vault Wiki: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html

No caso de calquera problema coa integración - por favor, escribir alí

Tags para este tema