Ao meu ver aínda existe problema coa función redeclaring. Non podo comprobar o que exactamente acontece, pero se fixo cambios pertinentes no arquivo vBSEO conforme descrito no manual de instalación, entón a única idea nese momento que eu teño é que algunha regra pon-lo ao seu arquivo vbenterprisetranslator_seo.php - non debe acontecer e Non vexo como iso é posible, pero sen comprobar non teño outras ideas agora.
Por favor, vai a vbenterprisetranslator_seo.php e fixo mesma edición como para inclúe functions_vbseo_createurl.php / - así que atopar vbseo_thread_seotitle función e establecer a cláusula en torno a el. Por favor, me diga que iso axuda.
Eu entendo os seus problemas de seguridade - pero aínda así pode facer copia foro - remove a maioría dos contidos e deixar só algunhas mensaxes de manequim. O que necesitamos para axudar é ir a configuración exacta do servidor exacta e ver que pasa e descubrir o por que. vBET é usado por moitos foros - cousas como acontece en ningún outro lugar, así que, por desgraza, non somos capaces de darlle resposta de man, aínda que sería moi feliz de axudar.
Sobre Establecer aliases Homepage - Nós feito algúns experimentos nesta área. Cando lembro vBSEO freaks se redirixe é feito sinxelamente a / "", así que temos que feitos interno Redirixir para indexar.php (Non é serrar por navegador) - definindo o voso aliases feito redirection bucle. Comprobarémolo outra vez e ver como para evitar isto, mais compracer lembrar que agora estás falando sobre funcionalidade doutro mod e non somos responsábeis para o seu comportamento - damos xeito de integrar con vBSEO, mais aínda o que sucede interior de vBSEO o sucede interior de vBSEO... Engadido en lista de TODO a respecto de investigar este asunto outra vez. Tamén compracer tentar definir tal aliases en htaccess baixo vBET regras - tan daríate 301 redirixe evitar filtracións e vBET sería quieto capaz de traballar, xa que sería antes de que el non despois (en vBSEO que feito 301 para vBET petición). Mais compracer control en con tales experimentos até que fixemos vBET traballando ben no voso foro.