Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Trasladouse a New Site Server Wont Traballo

Red face Trasladouse a New Site Server Wont Traballo

i Moveu o meu sitio a novo server E Foro Doesnt Carga con VBET Encima , só traballa ben após i imposibilita plugin e tirar contido desde .htaccess, estraño mais admincp traballos ben con plugin encima , outra cousa i ten a versión libre instalada noutro sitio mesmo server traballa sen asunto

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Por favor, ser máis preciso - o que non significa traballo? Ten páxina en branco? Ten páxinas en branco no canto de texto? Ve algunha mensaxe de erro ou obter tales no correo? Que pasa?

Tamén despois de cambiar de servidor asegúrese de que encaixa a todos os requisitos no novo ambiente: http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html # post7

web só continúa cargando , Iso non pasa coa versión gratuíta só a versión de pago, eu teño suPHP instalado no servidor é isto?
    Último editado por bhanuprasad1981; 12-12-09 en 18:13.

Cool

dobre mensaxe desculpe
    Último editado por bhanuprasad1981; 12-12-09 en 18:13.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por bhanuprasad1981 View Post
    web só continúa cargando , Iso non pasa coa versión gratuíta só a versión de pago, eu teño suPHP instalado no servidor é isto?
    Non temos coñecemento sobre os problemas entre vBET e suPHP.

Podería tentas para sobrecargar outra vez vBET ficheiros e outra vez ficheiro de produto da importación? Quizais en novo server Apache conseguir confundido

Por favor, me PM URL para o seu foro e detalles de acceso ao FTP e CP Admin. Vou comprobar o que está pasando alí.

Tags para este tema