Eu só vin que nas mensaxes de visitantes, nome de usuario son traducidos. Visualización de imaxes no anexo.
Escriba aquí sobre como corrixir isto. Grazas.
Idioma por defecto
Noutros idiomas:
![]()
Eu só vin que nas mensaxes de visitantes, nome de usuario son traducidos. Visualización de imaxes no anexo.
Escriba aquí sobre como corrixir isto. Grazas.
Idioma por defecto
Noutros idiomas:
![]()
Por favor, me PM URL da páxina con detalles de acceso ao FTP e Admin CP, e eu vou resolvelo.
Todos os detalles foi enviado PM.
Resolto e se incluirá na próxima versión.
Para rápida corrección:
1. Ir a Admin CP -> Extensións e Productos - Extensión Manager> e prema en Engadir novo plugin
2. Valores definidos:
- Produto: vB Empresa Tradutor
- Localización Hook: visitor_messagebit_display_complete
- Título: Non traducir nomes de usuario en mensaxes de visitante
- Orde de execución: 5
- Extensión código PHP:
- Extensión é Activo: SiPHP Code:
global $vbulletin;
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames']) {
$message['musername'] = '<!--vBET_SNTA-->' . $message['musername'] .'<!--vBET_ENTA-->';
$message['username'] = '<!--vBET_SNTA-->' . $message['username'] .'<!--vBET_ENTA-->';
}
Taurus eu xa define-lo no seu foro - por favor confirmar solución funciona.
Yep. Eu confirmo que funciona en CreativX. Grazas Michal. Vou facer a corrección para o meu outro foro.
Só unha pequena cousa, eu só notei. Na parte inferior da barra lateral nunha páxina de perfil, hai un bloque afirmando "Últimos visitantes" no seu perfil. Eu vexo alí os nomes de usuario aínda son traducidos. Sentímolo polo problema!
Isto pode parecer un pequeno problema nos ollos de ninguén, pero me gustaría que todo funcione 100%. Entón podes por favor mirar para solicitar o meu post anterior. Grazas.
Sentímolo - eu sinto falta. Xa confirmou que está resolto entón eu tiven que faltar a causa do estado. Por favor, abra un novo comentario para iso - Rosca nova edición novaDeste xeito sabemos o que estamos conseguindo, deste formiga é realmente útil no caso de reparación rápida cando se inclúen, de erros están volvendo, ou alguén está a buscar problema semellante e así por diante.
Tan triste para o problema - só por favor copie o seu post para novo segmento e imos tomar coidado con iso![]()