Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 5 de 5

Thread: Activación de conta para vostede non rexistra o usuario no

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Default Activación de conta para vostede non rexistra o usuario no

Eu teño "Comprobe o enderezo de correo-e no rexistro" activada no vBulletin e sempre que instalar Vbet 4.4.0 eu notei que cando un novo membro clic na ligazón de activación que el non é automaticamente fixo Iso está me causando un problema, porque eses as persoas permanecen na "usuarios agardando a activación 'grupo, a non ser que faga clic en algo e recibir unha mensaxe dicindo-lles para VB sesión para ver o contido.

Vostedes son conscientes de nada con vbet que podería estar causando tanto? Eu preguntei sobre o problema enriba da vBulletin ea resposta foi que ou eu tiven un problema de cookie ou pode haber un conflito mod. Eu usei tools.php a ver se eu precisaba para recuperar o dominio de cookie e camiño de volta para os estándares, pero xa a configuración por defecto.

Eu sería moi grata se podería dar un ollo para ver as fendas se isto podería ter algo que ver co Vbet. O problema está me custando membros así que me gustaría chegar ao fondo da cuestión.

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Por favor, elimine caps. Eu atopei a causa. Foi un mod diferente.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

ok polo que vai ser pechado

Membro Senior
    Rexistrado
    Febreiro 2011

Só para información: o mod foi Lancerforhire de "inscrición paga. O problema que tiven foi causado por unha versión beta a comezos do seu mod, pero a última versión (2.0) funciona perfectamente.

vBulletin Empresa Translator (vBET) Funcionarios
    Rexistrado
    Maio 2010

grazas á súa confirmación,

Tags para este tema