Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Resultados 1 para 2 de 2

Thread: Moi interesado en VBET. Algunhas preguntas

Vista híbrida

Correo anterior Previous Post   Next Post Correo próximo
    Membro Junior
    Rexistrado
    Xuño 2011

Default Moi interesado en VBET. Algunhas preguntas

Eu estarei pronto a actualización para o vBulletin 4.1.4. Será que a versión de pago do traballo VBET coa última versión do vBulletin?

Eu tamén teño Clasificados PhotoPost no meu sitio. Será que a versión de pago do traballo VBET con PhotoPost Classifieds?

Nun par de semanas eu tamén vou estar engadindo Visichat de gchats.com ao meu sitio. Vostede sabe a versión de pago do VBET tamén pode traballar con Visichat?

Grazas polo seu tempo.

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Ola. Versión pagada si de vBET está traballando con vBulletin 4.1.4. Xa probámolo no noso foro de proba (pronto tamén moveremos o noso foro a vBulletin 4). Soms Detalles #adicional sobre vBET e vBulletin 4.1.4 te atopará aquí (Un dos nosos clientes preguntaron sobre novo editor en vB4.1.4).

Neste momento non podo confirmar vBET tradución de apoio das páxinas xeradas por Photopost Clasificados nin Visichat. A maioría de mods non require calquera integración especial e vBET xusto traduce os resultados. Aínda nalgúns casos a integración especial é necesitada. Aquí podes atopar máis detalles sobre integración de vBET con outro mods: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    Hai instruccións claras de como facelo por PhotoPost, aínda non usan PhotoPost Clasificados e nós non sabemos este producto, polo que non podemos asumir que tamén funcionará. Non podemos ser responsables de código doutros mods e mods moitos rompe vBulletin arquitectura (é por iso que a integración adicional é necesario ás veces - especialmente para mods que crean as súas propias páxinas).
    Tampouco podemos confirmar que Visichat será traducido. vBET soporta vBulletin tradución AJAX por ben axeitado - aínda outros mods usar arquitectura vBulletin adecuadamente (se non vBulletin non executará o gancho) e solicitude debe ir con código de linguaxe. Entón aquí eu creo que algunha integración especial será necesaria para apoiar tradución. De novo - non podo dicir exactamente, porque non usar ese mod e non saben diso. Aínda non debe crear posibles erros.

Tags para este tema